رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر خبر داد؛

ارائه ۲۷۴ هزار و ۴۳۲ مورد انواع خدمات درمانی به زائران حج در عربستان

حلی‌ساز گفت: ۲۷۴ هزار و ۴۳۲ مورد انواع خدمات درمانی به زائران در عربستان ارائه شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقی حلی‌ساز رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اعلام گزارش عملکرد مراکز درمانی هلال‌احمر در مدینه از ۱۷ تیر ماه و ابتدای عملیات درمانی حج در مکه از ۲۱ تیر ماه تا پایان روز دوشنبه ۱۴ مردادماه، اظهار کرد: ۲۷۴ هزار و ۴۳۲ مورد انواع خدمات درمانی به زائران در مدینه و مکه ارائه شده که ۶۷۱ مورد آن دریافت خدمات بستری بوده است.


بیشتر بخوانید؛ تامین ۸۰ درصد دارو‌های حج ۹۸/ رایزنی‌ها برای از سرگیری حج عمره


وی گفت: بر این اساس مجموع خدمات ارائه شده اعم از بستری، پاراکلینیک، پرستاری، مددکاری و امداد و انتقال در بیمارستان هلال‌احمر در مکه از ۲۱ تیر تا پایان ۱۴ مرداد، ۲۲۶ هزار و ۹۲ مورد و در مراکز درمانی مدینه از ۱۷ تیر تا پایان ۱۴ مرداد، ۴۸ هزار و ۳۴۰ مورد بوده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به بستری ۳۵ زائر در بیمارستان هلال احمر و بستری ۱۶زائر در بیمارستان‌های سعودی، افزود: به علاوه در بیمارستان و مراکز درمانی مکه و مدینه در مجموع ۱۴۱ هزار و ۶۶۲ مورد ویزیت در مطب‌ها و مجموعه‌های درمانی، ۱۲ هزار و ۹۲۳ مورد ویزیت تخصصی، ۴هزار و ۱۳۶مورد خدمات مددکاری، امداد و انتقال و ۶۴ هزار و ۲۲۰ مورد خدمات پرستاری ارائه شده است.

او عنوان کرد: در این مدت در مراکز درمانی مکه و مدینه در مجموع ۳۴ هزار و ۳۶۵ مورد خدمات نسخ داروخانه‌ای به زائران ارائه شده است.

انتهای پیام/

۳۴ هزار و ۳۶۵ مورد خدمات نسخ داروخانه‌ای به زائران ارائه شده است

برچسب ها: هلال احمر ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار