شمسایی: تیم ملی بزرگسالان انتقام سختی از ژاپن خواهد گرفت

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شکست تیم مس سونگون در فینال جام باشگاه‌های آسیا گفت: تیم ملی بزرگسالان ما در جام ملت‌ها انتقام مس را خواهد گرفت.

شمسایی: فوتسال ما همیشه از ژاپن جلوتر است / تیم ملی بزرگسالان انتقام سختی از ژاپن خواهد گرفت / بارسلونا به خاطر اسمش همیشه قدرتمند بوده استوحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم مس سونگون در فینال جام باشگاه‌های آسیا مقابل ناگویا ژاپن گفت:

ناگویا تیم مس را به خوبی آنالیز کرده بود

کادر فنی این تیم و بازیکنانشان تمام تلاش خود را کردند، اما در بازی فینال زورشان به حریف ژاپنی نرسید.

او افزود: وقتی می‌بازیم باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. تیم مس سونگون از لحاظ فنی و مالی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. اما در بازی فینال «ناگویا» تیم ما را به خوبی آنالیزکرده بود.

بازیکنان در فینال استرس داشتند

او درباره علت ضعیف بازی کردن تیم مس سونگون در بازی فینال این گونه بیان داشت: چون ما بازی اول را در مرحله گروهی به تیم ناگویا واگذار کرده بودیم، به همین دلیل بازیکنان مس در بازی فینال کمی استرس داشتند. آن ها هماهنگی لازم را نداشتند و گویا می‌خواستند که در بازی فقط رفع مسئولیت کنند.

فوتسال ما همیشه در آسیا از ژاپن جلوتر است

شمسایی ادامه داد: من همیشه گفته ام و باز هم تکرار می‌کنم که فوتسال ما از آسیا فراتر است و اگر بخواهیم بین فوتسال ایران و ژاپن امتیار قائل شویم من می‌گویم که ما ۸ بر ۲ از این تیم جلوتر هستیم. اما ۲ سالی است که این تیم ما را در آسیا اذیت کرده است، هم توانسته تیم فوتبال ساحلی ما را حذف کند و هم تیم زیر ۲۰ سال ما را در رقابت‌های قهرمانی آسیا شکست دهد.

تیم ملی بزرگسالان انتقام سختی از ژاپن خواهد گرفت

شمسایی ادامه داد:، امیدوارم تیم ملی بزرگسالان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا انتقام سفت و سختی از ژاپن بگیرد. زیرا شرایط بازی کردن در جام باشگاه‌های آسیا با بازی کردن در جام ملت‌ها به کلی فرق می‌کند.

بازی کردن در جام باشگاه‌ها از بازی کردن در جام ملت‌ها سخت‌تر است

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره تفاوت بین جام باشگاه‌های آسیا و جام ملت‌ها نیز بیان داشت: به نظر من بازی در جام باشگاه‌های آسیا از جام ملت‌ها بسیار سخت‌تر است. زیرا تیم‌هایی که در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کنند می‌توانند از ۲ بازیکن آسیایی و ۱ بازیکن غیر آسیایی در ترکیب خود استفاده کنند و شما دیدید در همین تیم ناگویا یک بازیکن برزیلی وجود داشت که توانست برای این تیم فوق العاده کار کند.

بوکائو زمان کمی برای هماهنگ شدن داشت

او همچنین درباره بوکائو بازیکن برزیلی تیم مس سونگون گفت: مس سونگون در فاصله زمانی بسیار کمی تا آغاز مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به دنبال این بازیکن رفت. تا او در تیم بخواهد جا بیفتد زمان زیادی می‌برد. کادر فنی مس، او را فقط برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان در اختیار گرفته است. به نظر من باید به این بازیکن زمان داد تا بتواند خود را در تیم هماهنگ کند تا در جام باشگاه‌های جهان موفق باشد.

امیدوارم خستگی جام باشگاه‌های آسیا مس را اذیت نکند

بازیکن سابلق تیم ورونای ایتالیا درباره بازی‌های مس سونگون در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان گفت: امیدوارم خستگی بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا تیم مس را اذبت نکند و کادر فنی این تیم بتواند با یک ریکاوری خوب تیم را از نظر روحی و ذهنی آماده کند.

نماینده برزیل در جهان همیشه قوی بوده است

او درباره اصلی‌ترین حریفان مس در این مسابقات بیان داشت: در این مسابقات بارسلونا به خاطر اسمی که دارد می‌تواند یکی از اصلی‌ترین تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی باشد و همچنین نماینده برزیل همیشه در جهان قوی و قدرتمند بوده و مورسیا اسپانیا هم می‌تواند رقیب سختی در این مسابقات باشد. به نظر من مس سونگون در این رقابت‌ها کار بسیار سختی خواهد داشت.

تا سوت بازی زده نشود نمی‌توان تصمیم گرفت

شمسایی در پایان صحبت هایش درباره لغو بازی با تیم ملی قطر نیز گفت: من هنوز هیچ خبری راجع به لغو این بازی نشنیده ام، اما این را بدانید که من همان آدم قبلی هستم. تا سوت آغاز بازی زده نشود نمی‌توان در این مورد صحبت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار