دست انداز‌هایی که برای شمسایی تمامی ندارد/ دیدار تیم ملی فوتسال ایران و تاجیکستان لغو می شود؟

بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و تاجیکستان گویا لغو شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان قرار بود اواسط شهریور ماه در دیداری دوستانه در برابر تیم ملی قطر حاضر شود تا در این مسابقه وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی کشورمان حضور پیدا کند و بتواند آقای گلی خود را از دست فالکائو برزیلی پس بگیرد.


بیشتر بخوانید: شمسایی: تیم ملی بزرگسالان انتقام سختی از ژاپن خواهد گرفت


کمیته فوتسال در این مدت تلاش‌های بسیار انجام داد آن‌ها با تیم ملی قطر به توافق دست پیدا کردند و قرار شد که قطری‌ها ۱۲ و ۱۴ شهریور ماه با سفر به ایران در این بازی دوستانه شرکت کنند. اما به یک باره از سوی فدراسیون فوتبال قطر نامه‌ای به کمیته فوتسال کشورمان ارسال شد مبنی بر این که تیم ملی قطر به دلیل برخی مسائل داخلی نمی‌تواند در این دیدار شرکت کند و این بازی لغو شد.

هفته گذشته خبر‌هایی به گوش رسید مبنی بر این که تیم ملی تاجیکستان قرار است به جای قطر در این مسابقه شرکت کند. اما گویا تاجیکی‌ها هم قرار نیست به ایران بیایند. یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما تأیید کرد که تیم ملی تاجیکستان به خاطر این که ممکن است در بازی برابر ایران گل‌های زیادی را دریافت کند و مورد تحقیر قرار گیرد، بازی با تیم ملی کشورمان را لغو کرده و به ایران سفر نخواهند کرد.


بیشتر بخوانید: تاجیکستان اصلی‌ترین گزینه برای بازی با تیم ملی فوتسال ایران/ شمسایی به دنبال رکورد شکنی


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار