صبح امروز انجام شد؛

دیدار و گفت‌وگوی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی صبح امروز دیدار کردند.

دیدار و گفت‌وگوی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزیبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار و گفت‌وگو با مقامات کشورهای آسیایی صبح امروز در جاکارتا با خانم رتنو مرسودی، وزیر امور خارجه جمهوری اندونزی دیدار کرد.

وزرای امور خارجه ایران و اندونزی در این دیدار با ابراز خرسندی از سطح روابط ، گفت‌وگوها و رفت و آمدهای سیاسی و پارلمانی و نیز همکاریهای اقتصادی بین دو کشور بر گسترش و تعمیق روابط با توجه به ظرفیت های موجود در دو طرف تاکید کردند.

هم چنین در این دیدار رویکرد اصولی جمهوری اسلامی ایران در قبال برجام در شرائط کنونی از سوی وزیر امور خارجه کشورمان تشریح و بر ضرورت پایبندی طرف مقابل به تعهدات خود و بهره مندی ملت ایران از منافع اقتصادی برجام تاکیدگردید .

بیشتر بخوانید: نمی‌توان امنیت منطقه را از بیرون خرید

حمایت از افزایش رایزنی‌های سیاسی و همکاری های فی مابین در خصوص مسائل مهم جهان اسلام، بویژه فلسطین و ادامه مشورتها در خصوص مسائل مهم منطقه و همچنین در سازمان همکاری اسلامی و دیگر مجامع بین المللی نیز از دیگر موضوعات مورد رایزنی وزرای خارجه دو کشور در این دیدار بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار