کلینیک آنلاین؛

سوالات خود در زمینه «مشکلات تغذیه‌ای دانش‌آموزان» را اینجا مطرح کنید

از امروز سوالات خود ردر زمینه «مشکلات تغذیه‌ای دانش‌آموزان» را از ما بپرسید تا پاسخ آن را از متخصصان جویا شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از طریق کلینیک آنلاین می‌توانید سوالات پزشکی و سلامت خویش را با متخصصان در میان بگذارید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.

کلینیک آنلاین برای تحقـق آرمـان سـلامـت همگانی جامعه ایجاد شده اسـت که در آن کادر متخصصان علم پـزشکـی به سـوالات شما پاسخ می‌دهند.

برای ارسال سوال به تیم پزشکی کلینیک آنلاین و دریافت پاسخ سوالات خود به صورت رایگان به ثبت نظرات مراجعه و سوال خود را به راحتی ثبت کنید تا تیم پزشکی ما پاسخ سوالات شما را ارسال کنند.


بیشتر بخوانید: سوالات خود در زمینه «بیماری‌های چشمی کودکان» را اینجا مطرح کنید


از هم اکنون می‌توانید همه سوالات خود در زمینه «مشکلات تغذیه‌ای دانش‌آموزان» را تا ساعت ۲۴ جمعه ارسال و پاسخ سوالات خود را راس ساعت ۱۷ یکشنبه از تیم پزشکی ما در صفحه گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.

در آستانه مهر و فصل بازگشایی مدارس قرار داریم، تغذیه صحیح دانش‌آموزان بر یادگیری آن‌ها اثری مستقیم دارد، بنابراین توجه به بهترین میان وعده‌های مناسب برای آن‌ها ضروری است.

انتهای پیام/

طرح سوال از کلینیک آنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عزیزی
۲۳:۰۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
سلام کسی که تخم مرغ یا شیر یا غذایی مثل ابگوشت میخره دل پیچه یا دل درد میشه دلیلش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
آموزش و پرورش باید برنامه ای ترتیب دهد که دانش آموزان بتوانند در مدرسه صبحانه بخورند و مسواک بزنند و در مدت صبحانه خوردن یک مربی بهداشت و تغذیه به آنها نظارت کند و غذاهایی را که برای صبحانه مناسب است پدر و مادر به سفارش مدرسه در کیف دانش آموز بگذارند.
Germany
باران
۱۹:۱۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
باسلام دختر شش ساله دارم خیلی بدغذا وکم اشتهاست . با داروهای مکمل واشتهاور چند سال استفاده کردیم ولی هنوز تغییری نکرده وخیلی لاغر است.تمام آزمایشات انجام شده همه سالمند. نمیدونم برای امسال که کلاس اوله چکاری برایش میتونم انجام بدهم که ضعیفتر نشه. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
چه صبحانه ای به فرزندم بدهم که در زمان کم بیشترین انرژی را برای بدن تامین کند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
نان تهیه شده از مخلوط گندم و جو دوسر، پنیر همراه با گردو، کره، تخم مرغ، ارده همراه با عسل و یا شیره انگور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
دخترم وقتی میخواد صبحانه بخورد مدت های طولانی به سفره زل میزند و یا لقمه را مدت طولانی در دهانش نگه میدارد به همین دلیل فرصت کافی برای صبحانه خوردن در زمان مدرسه رفتن ندارد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
دخترم چون صبح ها خواب الود هست صبحانه کافی نمیخورد به همین دلیل در طول روز خسته و حساس است.در مدرسه خوراکی نمیخورد چون به فکر بازی کردنه
آخرین اخبار