ثبت نام بیش از هزار نفر در سامانه سماح

مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: از اول شهریور تاکنون هزار و ۸۵۰ نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،نوفرستی مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: ثبت نام تا ۲ روز قبل از اربعین ادامه خواهد داشت و کسانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات دارند هر چه زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشوند.

اوبا بیان اینکه برخی از افراد معلوم‌الحال هرساله از احساسات و عواطف مردم در ثبت‌نام اربعین سوء استفاده می‌کنند،افزود: در سال‌های گذشته و امسال افرادی دست به اقدامات سودجویانه زدند.

نوفرستی ادامه داد:۳۵ دفتر ثابت و پنج دفتر سیار در شهرستان‌ها و مراکزبخش آماده ثبت نام زائران هستند که متقاضیان برای استفاده از خدمات بیمه‌ای و هلال‌احمر باید ۲۲ هزار تومان به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی اظهار کرد:متقاضیانی که قصد عزیمت به صورت گروهی دارند حتما به افراد مورد اعتماد به عنوان سرگروه مراجعه کنند.

او با اشاره به اینکه زایران با وسایل نقلیه ایمن و دارای بیمه اعزام شوند،بیان کرد: با توجه به اعتراض برخی زایران مبنی بر دوربودن مرز چذابه به عنوان مرز مورد نظر خروج و ورود زایران خراسان جنوبی، در تلاشیم که مرز‌های خسروی و مهران را هم به این مرز اضافه کنیم و در صورت موافقت به زائران اطلاع رسانی می‌شود.

 انتهای پیام/ ی

زائران اربعین فقط از سامانه سماح ثبت‌نام کنند

برچسب ها: محرم 98 ، عتبات عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.