نقش متفاوت کاپیتان‌های تیم ملی در پیراهن قرمز

حضور سه کاپیتان تیم ملی یکی از بزرگترین نقطه قوت‌های تیم تراکتور به شمار می‌رود که هر کدام نقش‌های متفاوتی را ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان دژاگه، مسعود شجاعى و احسان حاج صفی از فصل گذشته با حضور در تیم فوتبال تراکتور این تیم را تبدیل به یک تیم خاص کردند. حضور همزمان سه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در یک تیم باشگاهی موضوعی نیست که بتوانیم با بی تفاوتی از کنارش بگذریم و این بازیکنان یکی از بزرگترین نقطه قوت های تیم تراکتور به شمار می روند. فصل گذشته این سه بازیکن جزو یاران ثابت ترکیب تراکتور بودند و  در فصل جاری نیز این موضوع را شاهد هستیم اما این بار دنیزلی با برنامه های ویژه تری از وجود ستاره های ملی پوشش بهره می برد. این باعث شده تا بالاترین کارایی را از آنها شاهد باشیم.

نقش متفاوت کاپیتان های تیم ملی در پیراهن قرمز


بیشتر بخوانید: دنیزلی: تراکتور در هفته‌ پنجم به شرایط مطلوب‌ می‌رسد


مسعود شجاعی؛ نسخه مشابه کی روش

در تراکتور دنیزلی، مسعود شجاعی تقریبا همان وظایفی را بر عهده دارد که کارلوس کی روش در تیم ملی به او داده بود. شجاعی با توجه به توانایی بالایش در حفظ توپ، آرامش قابل توجهی به خط میانی تراکتور بخشیده است.

تجربه بالای مسعود و سطح بالای فوتبالش باعث شده تا این بازیکن از نظر بار مثبت روانی روی عملکرد تیم، یار شماره یک تراکتور لقب بگیرد.

احسان حاج صفی؛ آنچه که در تیم تراکتور لازم بود

دنیزلی دقیقا شرایطی را برای حاج صفی در تراکتور به وجود آورده که باید می کرد. در حال حاضر احسان حاج صفی یکی از شاخص ترین چهره های ترکیب تراکتور به حساب می آید و عملکردش کاملا پررنگ است.

آزادی عملی که دنیزلی به احسان داده باعث شده تا او با فراغ بال بیشتری در برنامه های تهاجمی تیم شرکت کند. البته او به قدری تجربه دارد که این آزادی عمل، وظایف اصلی اش را تحت الشعاع قرار دهد.

گل دیدنی که حاج صفی مقابل پرسپوليس به ثمر رساند و سه امتیازی شیرین را برای تراکتور به ارمغان آورد یکی از نتایج مثبت تصمیم درست دنیزلی در مورد احسان است.
نقش متفاوت کاپیتان های تیم ملی در پیراهن قرمز


اشکان دژاگه؛ غیرقابل انکار!

اشکان دژاگه در هر چهار بازی تراکتور در لیگ هجدهم یکی از یازده بازیکن حاضر در ترکیب اصلی بوده است. با این وجود اما هافبک باتجربه تراکتوری ها تا اینجای فصل هنوز نتوانسته است یک بازی را از آغاز تا پايان در زمین حضور داشته باشد.

باتوجه به شرایطی که دژاگه دارد، دنیزلی تصمیم گرفته تا به هوشمندانه ترین شکل ممکن از وجود او در تیمش استفاده کند. بی شک اشکان بازیکنی نیست که به راحتی بتوان از او چشم پوشید و بی خیالش شد. در ضمن شرایط بدنی و سن و سال این بازیکن ایجاب می کند که در استفاده از او نهایت دقت صورت بگیرد.


انتهای پیام/
 

آخرین اخبار از باشگاه تراکتور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار