فشار سنگین مسئولان منچستریونایتد به سولسشیر

مسئولان باشگاه منچستریوناتید به دنبال فضایی برای تغییر و یا تحول سولسشیر در نیم فصل نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس دارند.

فشار سنگین مسئولان منچستریونایتد به سولسشیربه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال منچستریونایتد قرار است تا در دیدار پیش روی لیگ برتری خود به مصاف تیم فوتبال لیورپول خواهد رفت. اما وضعیت حال حاضر ترکیب این تیم بسیار سست بوده و در دیدار های ما قبل این تیم نیز شاهد این موضوع بوده ایم.دیدار هایی که گهگاه با پیروزی های نزدیک و با اختلاف کم همراه بوده و یا دیدار هایی که سولسشیر و شاگردانش با یک اشتباه فاحش نتیجه را به حریف خود واگذار کرده اند.


بیشتر بخوانید: ونگر پیشنهاد تیم‌های لیگ برتر انگلیس را رد کرد


حالا اما شنیده می شود مسئولان شیاطین سرخ آخرین گوش زد ها را درباره وضعیت تیم به سولسشیر گفته اند و حالا به دنبال آن هستند تا در نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی لیگ برتر انگلیس این سرمربی را تغییر دهند.موضوعی که در سال های پس از سر الکس فرگوسن ، سرمربی و اسطوره این تیم بسیار به چشم خورد.

گفتنی است وضعیت ترکیب بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد به قدری ضعیف است  در طول سی سال گذشته فعالیت منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس این بدترین نتیجه این تیم بوده است اما سولسشیر برخلاف این صحبت ها اعلام کرده که یکی از زیبا ترین دیدار های خودشان را برابر لیورپول ارائه خواهند داد.


بیشتر بخوانید:«فرگوسن» همچنان بهترین مربی شیاطین سرخ


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار