هدایت پایان نامه‌های دانشجویی خنداب به تحقیق در مواد مخدر

در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خنداب مصوب شد به پایان نامه‌های دانشجویی برای حقیق در مواد مخدر کمک شود.

هدایت پایان نامه‌های دانشجویی خنداب به تحقیق در مواد مخدربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر شهرستان خنداب در راستای تحلیل وضعیت شهرستان در خصوص سوء مصرف مواد مخدر و ارائه راهکار و دستور سازی برای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور ملک حسینی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد.

بهره گیری ازظرفیت سمن ها، امور بانوان استانداری و کمک این دبیرخانه به دانشجویان در رابطه با تحقیق و مطالعه درباره مواد مخدر در پایان نامه‌ها از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

همایش موتور سواران قانونمند در خنداب

بمناسبت هفته نیروی انتظامی همایش موتور سیکلت سواران قانونمند در اداره راهور خنداب برگزار و در پایان به موتور سیکلت سواران کلاه ایمنی اهداء شد.

"پلیس هوشمند؛ امین مردم" به عنوان شعار هفته نیروی انتظامی امسال است و این شعار برگرفته از سخن رهبر معظم انقلاب است که می‌فرمایند "مردم می‌خواهند نیروی انتظامی قوی و مقتدر باشد، هوشمند و پیچیده باشد، سالم و امین باشد".

از سال ۱۳۷۸ با درخواست نیروی انتظامی و تاکید رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، روز ۱۳ مهر به عنوان روز نیروی انتظامی تصویب شد.

به دلیل تنوع ماموریت‌ها و حجم بالای فعالیت‌ها و عملکرد پلیس در جهت حفظ نظم، امنیت و رعایت قانون مقرر شد در طول این هفته بخشی از دستاوردها، اقدامات و تحولاتی که در راستای تامین امنیت عمومی محقق شده، در یک هفته به سمع و نظر مردم رسانده شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.