ثبت پلی‌استیشن در گینس به عنوان پرفروش‌ترین کنسول بازی در جهان

به تازگی صفحه رسمی کنسول پلی‌استیشن تصویری از رییس قبلی بخش بازی سونی منتشر کرد که او را در حال گرفتن جایزه گینس نشان می‌دهد.

کنسول پلی استیشن رکورد فروش خود را در گینس ثبت کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز بیست و پنجمین سال تاسیس بخش پلی استیشن شرکت سونی است و شرکت سونی چنین روزی در ۲۵ سال پیش اولین کنسول خود را روانه بازار کرد. صفحه رسمی پلی استیشن در توییتر نیز به مناسبت این سالگرد پستی را منتشر کرده است که در این پست سونی به طور رسمی اعلام کرد که جایزه جدیدی را از گینس دریافت کرده است. براساس پست منتشر شده در صفحه پلی استیشن، سونی توانسته است جایزه پرفروش‌ترین کنسول خانگی در تمام سال‌های به وجود آمدن کنسول‌ها را بدست آورد.

در پست کنسول پلی استیشن تصویری از مدیر عامل شرکت SIE در کنار کن کواتاراگی رییس سابق بخش پلی استیشن سونی منتشر شده است که توضیحات این عکس به این شرح است: ما از اینکه توانسته‎‌ایم به عنوان پرفروش‌ترین کنسول در بین کنسول‌های خانگی انتخاب شویم بسیار خرسندیم. همچنین تاکنون حدود ۴۵۰ میلیون کنسول از شرکت سونی به فروش رسیده که این آمار از فروش تمامی نسخه‌های کنسول PS بدست آمده است.

کنسول پلی استیشن جایزه گینس برد

آنچه که تا پیش از این مشخص بود فروش بسیار بالای کنسول‌های شرکت سونی نسبت به سایر شرکت‌ها است که با این خبر به طور رسمی آمار فروش شرکت سونی اعلام شد. شرکت سونی هر ساله کنسول‌های بیشتری نسبت به شرکت‌های نینتندو و مایکروسافت به فروش می‌رساند و می‌توان گفت تاکنون هیچ کدام از شرکت‌های کنسول سازی نتوانسته است با آمار فروش شرکت سونی رقابت داشته باشد و به طور کلی می‌توان گفت جایزه گینس به شرکت سونی بسیار بی معنی و بی اهمیت است چرا که تمام جهان از یکه تازی سونی در صنعت بازی‌های ویدیویی آگاه هستند.


بیشتر بخوانید: بهبود گیم پلی نسخه آینده مجموعه Halo


از طرفی هم باید انتظار داشت که فروش بالای کنسول‌های شرکت سونی همچنان ادامه داشته باشد و باید شاهد فروش بالای کنسول نسل آینده این شرکت در سال ۲۰۲۰ باشیم. هنوز شرکت سونی تاریخ رسمی معرفی کنسول نسل بعدی خود را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.