محرومیت چلسی بخشیده شد

دادگاه داوری ورزش با بخشیدن محرومیت چلسی به این تیم اجازه داد بازیکنان جدیدی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب کند.

محرومیت چلسی بخشیده شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  دادگاه داوری ورزش (CAS) به باشگاه فوتبال چلسی لندن اجازه داده است تا بازیکنان جدیدی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ثبت کند.

فیفا در تاریخ ۲۲ فوریه چلسی را به دلیل نقض قوانین مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان جوان از جذب بازیکنان جدید در دو پنجره نقل و انتقالات محروم کرده بود در پی درخواست تجدیدنظر لندنی‌ها، فیفا روز ۸ مه فیفا بخشی از جریمه نقدی آن‌ها را بخشید، اما محرومیت چلسی از ثبت نام بازیکنان را تأیید کرد.

در ماه ژوئن، چلسی در CAS درخواست تجدید نظر خود را مطرح کرد. امروز (جمعه) CAS اعلام کرد که محرومیت چلسی از خرید بازیکن را به یک دوره نقل و انتقالات کاهش داده است. از آنجایی که این باشگاه لندنی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بازیکنی جذب نکرده است، می‌تواند در فصل زمستان اقدام به خرید بازیکنان جدید بکند.

با تصمیم CAS، چلسی موظف است ۳۰۰ هزار فرانک سوئیس (به جای ۶۰۰ هزار فرانک) به عنوان جریمه به فیفا بپردازد، همانطور که قبلاً اعلام شده بود.

همانطور که اشاره شد، CAS اعلام کرد که چلسی قوانین مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان جوان را نقض کرده، اما سایر موارد نقض قوانین فیفا در مورد وضعیت و نقل و انتقالات بازیکنان نسبت به آنچه فیفا عنوان کرده، جدی نیست.


بیشتر بخوانید: از دست رفتن ضربه پنالتی، بهانه‌ای برای توهین‌های نژاد پرستانه علیه بازیکن چلسی شد


انتهای پیام/

دادگاه داوری ورزش به نفع چلسی رای داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار