رئیس دانشگاه شهید بهشتی مطرح کرد؛

نقش موثر توسعه علم و فناوری در رفاه جامعه

نصیری گفت: توسعه علم و فناوری می‌تواند نقش موثری در بحث رفاه جامعه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی امروز ( شنبه، ۲۶ بهمن) با حضور نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی، علم الهدی رئیس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم وفناوری، الیاسی معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، خسروپناه معاون علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی، پیری رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی افتتاح شد.

موضوع راه اندازی مرکز نوآوری علوم انسانی ۱۱ بهمن ۹۷ در پژوهشکده مطالعات بنیاد علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی مطرح شد و اکنون با حمایت مسئولان به مرحله بهره برداری رسید. در مدت زمان کوتاهی که این مرکز به بهره برداری رسیده است ۴ استارت آپ و شتاب دهنده مستقر شده است.

مرکز نوآوری باید جای عمل باشد

نصیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در آیین افتتاح این مرکز با اشاره به اینکه مرکز نوآوری باید جای عمل باشد، گفت: گام دوم انقلاب تاکید بر پژوهش دارد که محور‌های متفاوتی را از جمله محور امنیت و اقتدار و بحث علم و پژوهش را در برمی گیرد.

اوبا تاکید بر اینکه علم پژوهش، علمی است که در وهله اول به مسئله رفاه بپردازد، گفت: با توجه به بی اخلاقی هایی که در جامعه بین الملل متوجه ایران است؛ توسعه علم و فناوری می‌تواند نقش موثری در بحث رفاه جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار