پایبندی انگلیس به تحریم‌های سوریه پس از خروج از اتحادیه اروپا

وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که پس از خروج کامل از اتحادیه اروپا نیز به تحریم‌های این اتحادیه علیه دولت سوریه پایبند خواهد بود.

انگلیسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور خارجه انگلیس در بیانه‌ای اعلام کرد که حتی پس از خروج کامل از اتحادیه اروپا در دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی نیز از تحریم‌هایی که این اتحادیه علیه سوریه اعمال کرده تبعیت خواهد کرد.

وزارت خارجه انگلیس در بیانیه خود اعلام کرد: «انگلیس به صورت تنگاتنگ با شرکای اروپایی برای تنظیم کردن این تحریم‌ها همکاری می‌کند و به اجرای آن پس از دسامبر ۲۰۲۰ (خروج کامل انگلیس از اتحادیه اروپا) نیز ادامه خواهد داد.»


بیشتر بخوانید:


این در حالی است که روز گذشته اتحادیه اروپا نام ۸ فرد و نهاد سوری را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.

طبق اعلام این شبکه، تحریم‌های اروپا علیه دولت سوریه شامل ممنوعیت‌های نفتی و محدودیت‌هایی در زمینه سرمایه‌گذاری می‌شود. همچنین این تحریم ها، شامل بلوکه کردن دارایی‌های بانک مرکزی سوریه در اروپا خواهد شد.

در بیانیه‌ای که روز دوشنبه از سوی اتحادیه اروپا منتشر شده، آمده است که اروپا ۸ فرد شاخص و نهاد سوری را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

با احتساب تحریم‌های روز دوشنبه، فهرست تحریم‌ها علیه دمشق تا کنون شامل ۲۷۷ نفر و ۷۱ نهاد می‌شود که ممنوعیت مسافرتی و بلوکه کردن دارایی‌ها از جمله موارد تحریمی است.

تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه سوریه و فشار به این کشور همزمان با شکست گسترده تروریست‌ها در ادلب و حلب و پیشروی سریع ارتش سوریه در این مناطق صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار