معرفی خودرو/

قیمت و مشخصات شورولت سابربن ۲۰۲۱ مشخص شد

قیمت شورولت سابربن ۲۰۲۱ از ۵۲۹۹۵ دلار شروع می‌شود و در مدل high country‌های کانتری به ۷۳۵۹۵ دلار می‌رسد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،طبق امار CD شروع قیمت  شورولت سابربن  ۲۰۲۱، ۵۲۹۹۵ دلار خواهد بود (شامل ۱۲۹۵ دلار هزینه ارسال). این قیمت SUV جدید را در رده قیمت مشابه نسل قبل قرار می‌دهد. در مقایسه، شورولت تاهو ۲۰۲۱ که کوچکتر است شروع قیمت ۵۰۲۹۵ دلار را دارد.

مجموعه مدل‌های سابربن ۲۰۲۱ شامل LT با قیمت ۵۷۷۹۵ دلار،  RST با قیمت ۶۱۰۹۵ دلار،  Z۷۱ با قیمت ۶۳۱۹۵ دلار، پریمیر با قیمت ۶۶۵۹۵ دلار و در بالاترین جایگاه مدل‌های کانتری (high country) با قیمت ۷۳۵۹۵ دلار قرار دارد. اپشن دو دیفرانسیل با پرداخت ۳۰۰۰ دلار بیشتر امکان پذیر است.

قیمت و مشخصات شورولت سابربن 2021 اعلام شد

یک امتیازی که انتخاب بالاترین تریم دارد وجود موتور ۶.۲ لیتری V۸ است که ۴۲۰ اسب بخار قدرت دارد، در حالی که همه‌ی مدل‌های دیگر دارای موتور ۵.۳ لیتری V۸ با ۳۳۵ اسب بخار است. هر دو گروه ازیک گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته بهره می‌برد. از قیمت و موجود بودن موتور ۳ لیتری دورامکس توربو دیزل شش سرعته اطلاعاتی در دسترس نیست، اما این موتور قدرتی معادل ۲۷۷ اسب بخار و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور دارد.

قیمت و مشخصات شورولت سابربن 2021 اعلام شد

GMC Yukon XL از نظر مکانیکی تقریبا شبیه سابربان، اما به نسبت لوکس‌تر است. از قیمت ۵۴۶۹۵ دلار شروع می‌شود و در بالاترین مدل به ۷۵۳۹۵ دلار در مدل دو دیفرانسیل می‌رسد.   هم سابربن و هم تاهو از یک پلتفرم ارتقا یافته بهره میبرند که شامل تعلیق عقب مستقل با اتصال چندگانه است که این امر SUV را راحت‌تر می‌کند آپشن‌های تکنولوژی نظیر سیستم تعلیق کنترل مگنتی و تعلیق کنترل گردش هوا سواری نرم و راحتی را به ارمغان می‌اورد.

قیمت و مشخصات شورولت سابربن 2021 اعلام شد

سابربان ۲۰۲۱، ۱.۳ اینچ درازتر از نسل قبلی خود است و فاصله‌ی محور جلو و عقب ۴.۱ اینچ بیشتر شده است. فضای صندوق عقب ۱۴۴.۷ فوت مربع است که ۱۹ درصد افزایش داشته است و همچنین فضای پا برای سرنشینان ردیف سوم ۱۰ اینچ بیشتر شده است. ارسال مدل‌های جدید سابربان و تاهو اواسط سال شروع خواهد شد.

قیمت و مشخصات شورولت سابربن 2021 اعلام شد

 

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار