پس از کی روش، کفاشیان هم «بوروس» را تایید کرد

پس از جنجال‌های مربوط به بهروز زنجانی برخی مدیران فدراسیون هم کمک‌های او را به این مجموعه تایید کردند.

پس از کی روش، کفاشیان هم «بوروس» را تایید کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نام بهروز زنجانی ملقب به «بوروس» این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری در فوتبال به گوش می‌رسد و برخی شواهد از حضور این جوان که دارای تحصیلات عالیه از آمریکا است، در مراحل عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس بلژیکی و پرداخت بخشی از دستمزد او حکایت دارد.

زنجانی فردی است که از زمان مربیگری کارلوس کی روش در تیم منچستریونایتد انگلیس با او ارتباط دوستانه داشته و به نظر می‌رسد به عنوان یک پل ارتباطی بین مدیران فدراسیون و مارک ویلموتس هم نقش آفرینی کرده است.

مهدی تاج در مصاحبه اخیرش با یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرد بهروز زنجانی تنها به عنوان مترجم در عقد قرارداد ویلموتس نقش داشته و به همین دلیل رئیس سابق فدراسیون را در سفر به بلژیک و مذاکره با سرمربی قبلی تیم ملی در محل سفارت ایران در بروکسل همراهی کرده است. با این وجود شنیده می‌شود دلیل حضور زنجانی کنار مدیران فدراسیون در روز بازدید ویلموتس از امکانات مرکز ملی فوتبال، دعوت مهدی تاج از بوروس و صرف ناهار کنار میهمان‌های فدراسیون بوده است.

حضور بهروز زنجانی در ترکیه زمان پرداخت ۲ میلیون یورو به ویلموتس همراه با علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون شائباتی را درباره اینکه او جزء نمایندگان اعزامی فدراسیون به استانبول ترکیه بوده به وجود آورده، اما شنیده می‌شود بوروس که در ترکیه هم اشتغال و اقامت دارد، به درخواست خود مهدی تاج در این پروسه شرکت کرده است.

پس از کی روش، کفاشیان هم «بوروس» را تایید کرد

البته به نظر می‌رسد فارغ از دوستی‌ها و ارتباط این چهره غیر رسانه‌ای با سرمربیان تیم ملی در سال‌های اخیر، هرگاه مدیران فدراسیون نیاز دیده اند، از بوروس درخواست کمک کرده اند و او نقش پررنگی در تصمیم گیری‌های مربوط به تیم ملی به ویژه در دوران سرمربیگری کی روش و ریاست علی کفاشیان نداشته است.

سرمربی پرتغالی اسبق تیم ملی چند روز قبل درباره نقش بهروز زنجانی در تصمیم گیری‌های مربوط به تیم ملی گفت: به طور کامل این موضوع کذب و جعلی است. مثل همیشه از سوی ذهن‌های مریض و خراب تولید شده است. درباره این موضوع مطمئنم که هواداران فوتبال بدون هیچ شکی می‌دانند چه کسی چه کاره است»

درباره زنجانی باید گفت او گاهی اوقات به اردوی تیم ملی رفت و آمد داشته و در همان زمان هم در برخی مسائل به تیم ملی کمک می‌کرد، اما هیچگاه در امور کلان تیم ملی و حتی تصمیم گیری‌های کی روش صاحب نظر و رای نبوده است.

شنیده می‌شود برخی اطرافیان کی روش و اعضای کادرفنی تیم ملی حتی در عقد قرارداد او با یک بانک خصوصی حضوری جدی داشته اند، اما بوروس در این مسائل کلان هم هیچگونه مشارکتی نداشته است.

برخی اطرافیان تیم ملی در سال‌های اخیر مانند عباس ترابیان هم از زنجانی تنها به عنوان فردی که در مواقع لزوم با درخواست فدراسیون حامی تیم ملی بوده یاد کرده اند و حتی علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون امروز گفت: زنجانی دوست کی روش بود، اما هیچ دخالتی در امور تیم ملی نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار