مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

آغاز احداث سالن ورزشی جانبازان و معلولین در استان بررسی می شود

سجاد انوشیروانی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از بررسی آغاز احداث سالن ورزشی جانبازان و معلولین در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سجاد انوشیروانی،مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست مشترک با اسبقیان رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و مهندس کریمی در رابطه با  آغاز احداث سالن ورزشی جانبازان و معلولین در استان اردبیل گفتگو کردند.

سجاد انوشیروانی با اشاره به اهمیت احداث خانه جانبازان و معلولین در استان  گفت: احداث خانه جانبازان و معلولین جهت برگزاری تمرینات و مسابقات ورزشی رشته های مختلف و کمپ کوهنوردی سبلان در استان اردبیل، مورد بحث و تبادل نظر حاضرین قرار گرفت تا در صورت تامین اعتبارات لازم از سوی استان اردبیل و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشورآغاز گردد.

اوعنوان کرد:در این نشست افتتاح و بهره برداری سالن دوومیدانی اردبیل مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که در پاییز سال جاری  این سالن تکمیل و آماده بهره برداری ورزشکاران و مردم استان قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه که در دفتر مهندس کریمی برگزار شد، مهندس رحمتی معاون فنی و مهندسی و نیکوخصال مدیر طرح و برنامه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.