معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

سنجش سلامت نوآموزان در خراسان رضوی تمدید شد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مهلت سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در خراسان رضوی تا پایان مهر ماه تمدید شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالحسن حقیقی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در تابستان امسال به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹، پایگاه‌های سنجش سلامت در این استان مدت ۲۰ روز تعطیل و نوبت‌دهی‌ها نیز لغو شد.

او افزود: با توجه به ضرورت و نیاز در این زمینه فعالیت پایگاه‌های سنجش تا پایان مهر ماه تمدید شد تا والدین زمان لازم و کافی برای مراجعه و اخذ شناسنامه سلامت داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد افراد لازم‌التعلیم ۶ ساله استان ۱۴۳ هزار و ۲۶۰ نفر است ادامه است: تاکنون ۱۳۸ هزار و ۱۵۱ نفر در پایه اول ابتدایی ثبت‌نام کرده و پنج هزار و ۱۰۹ نفر هنوز ثبت‌نام نکرده و سنجش سلامت نشده‌اند.

او از والدین خواست هرچه زودتر وضعیت سلامت فرزند خود را به صورت حضوری یا غیرحضوری تعیین کنند.

حقیقی  بیان کرد: تاکنون سنجش سلامت نوآموزان در ۱۰ منطقه از ۴۷ منطقه آموزشی این استان پایان یافته است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: امسال ۱۱۰ پایگاه اولیه سنجش سلامت و پنج پایگاه تخصصی میزبان نوآموزان هستند.

حقیقی اظهار کرد: تاکنون ۷۶۹ هزار و ۵۷۴ دانش‌آموز در این استان در دوره‌های اول و دوم ابتدایی ثبت نام کرده‌اند که نسبت به پارسال حدود ۳۰ هزار نفر افزایش دارد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.