طرز تهیه آسان فرنچ تست یا ساندویچ تست فرانسوی بدون شیر و تخم مرغ

در گزارش زیر طرز تهیه فرنچ تست را به شما آموزش می‌دهیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک اسنک نان و پنیر خوشمزه و مقوی به عنوان میان وعده یا حتی غذای اصلی در وعده صبحانه و ناهار که می‌تواند تا ساعت‌های زیادی شما را سیر نگه دارد، به خصوص اگر دانش‌آموز، دانشجو یا شاغل هستید. طرز تهیه فرنچ تست پنیری که به تست فرانسوی با پنیر گریل هم در منوی رستوران‌ها مشهور است را در مجله کوروش بخوانید.


مواد لازم برای ۲ نفر

نان تست سفید: ۴ عدد

پنیر چدار: ۲ ورقه

کره: به مقدار لازم


بیشتربخوانید


طرز تهیه

نان تست فرانسوی با پنیر گریل و تست پنیر ترکیه‌ای هر دو مشهور هستند، اما در تهیه تست پنیر ترکیه‌ای معمولا از تخم مرغ استفاده می‌شود، اما در فرنچ تست پنیری، تخم مرغ نداریم. طرز تهیه نان تست فرانسوی پنیری با شیر (نان تست سرخ شده با شیر) هم مرسوم است. توصیه می‌کنیم مقاله طرز تهیه نان فرانسوی تست شده با شیر را بخوانید. اما یک روش ساده فرنچ تست بدون شیر را هم ما به شما می‌گوییم.

 

برای طرز تهیه فرنچ تست یا نان تست فرانسوی با پنیر گریل ابتدا ماهیتابه را داغ کنید. یک طرف نان تست را کره بمالید و نان را از سمتی که به کره آغشته شده در ماهیتابه بگذارید. روی لایه بالایی نان تست یک ورقه پنیر چدار بگذارید. حالا یک ورقه دیگر نان تست را به همین ترتیب به کره آغشته کنید (فقط یک سمت آن را). حالا آن سمتی که کره ندارد را روی نانی که با یک ورقه پنیر چدار در ماهیتابه است بگذارید (قسمتی که کره‌ای است باید رو به بالا باشد).

قرار است دو فرنچ تست پنیری درست کنیم پس تست دیگر را هم به همین ترتیب آماده کنید. حالا فرنچ تست یا نان تست فرانسوی با پنیر را در سینی فر و در طبقه وسط بگذارید و صبر کنید تا روی نان طلایی شده و پنیر آب شود. به این ترتیب هر مقدار نان تست فرانسوی با پنیر که بخواهید می‌توانید درست کنید. اگر فرنچ تست پنیری را در فویل بپیچید و در فر بگذارید نرم می‌می‌ماند و خشک نمی‌شود، این روش را هم می‌توانید امتحان کنید.

 

اگر فر ندارید فرنچ تست را در ماهیتابه روی گاز درست کنید. بعد از اضافه کردن پنیر و هر مخلفاتی که دوست دارید، هر دو طرف تست فرانسوی را در ماهیتابه و روی شعله ملایم گاز سرخ کنید.

 

این ساندویچ خوشمزه و لذیذ را با انواع ژامبون، بیکن و سبزیجات هم می‌توانید درست کنید. در این صورت ژامبون یا مثلا آووکادو و گوجه فرنگی خشک را روی پنیر بگذارید و به همین روش کمی گریل کنید. این اسنک خوشمزه را به صورت نان سیر هم می‌توانید درست کنید.

منبع: مجله کوروش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار