کارشناس آمریکایی: ترامپ تروریست باید به زباله‌دان تاریخ بپیوندد

یک کارشناس آمریکایی از رئیس‌جمهور کنونی آمریکا به عنوان تروریستی یاد کرد که باید از صحنه سیاسی حذف شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه ریل کلیر پالیتکس، یک کارشناس آمریکایی رئیس جمهور فعلی این کشور را تروریستی خواند که باید به به زباله دان تاریخ بپیوندد.

کیت اولبرمن، مجری شبکه ESPN، اعلام کرد ترامپ یک تروریست است. او و حامیانش باید از جامعه ما حذف شوند. این کارشناس آمریکایی درباره امتناع ترامپ از پذیرش شکست در انتخابات گفت می‌توان او را از صحنه‌ جامعه حذف کرد و این همان اتفاقی است که باید رخ دهد. اولبرمن با نام بردن از مایک پنس، ایمی کانی بارت، مایک لی و ویلیام بار به عنوان حامیان ترامپ گفت همه این افراد باید تحت پیگرد قضایی قرار بگیرند، محکوم شده و از جامعه کنار گذاشته شوند.

این کارشناس آمریکایی گفت: ترامپ نفرت و انزجاری را در آمریکا بوجود آورده، که به این آسانی از بین نمی‌رود. بگذارید جامعه ما خود را احیا کند.

اولبرمن با تروریست خواندن ترامپ گفت: او باید شکست بخورد و از بین برود. او و حامیانش باید شکست در صندوق‌های رای را بپذیرند.

اولبرمن یادآور شد جنگ فعلی در انتخابات تنها بر سر پیروزی رئیس جمهور منتخب نیست، بلکه پیروزی اصلی زمانی محقق می‌شود که پیگیرد و محاکمه و حذف ترامپ تروریست و طرفدارانش از جامعه صورت گیرد.

با وجودی که بیش از یک هفته از انتخابات آمریکا می‌گذرد و روز شنبه رسانه‌های معتبر آمریکایی از جمله آسوشیتدپرس، سی ان ان و فاکس نیوز بایدن را با ۲۹۰ رای الکترال پیروز انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ معرفی کردند، ترامپ و اطرافیانش این پیروزی را قبول ندارند و آن را رخدادی متاثر از یک تقلب گسترده انتخاباتی می‌دانند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار