مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان معرفی شد

آیین معارفه "الهام شاداب فر" به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان از طریق وبینار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، در  آیین معارفه "الهام شاداب فر" به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان علی عسکری  معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصادو دارایی گفت: این وزارتخانه آمادگی لازم برای واگذاری مسئولیت به خانم‌ها را بطور کامل دارد.

علی عسکری افزود: مباحثی، چون شناسایی و مولدسازی دارایی‌های راکد دولت، تسهیل سرمایه گذاری خارجی و تلاش برای تحقق درآمد‌های پیش بینی شده مالیاتی و گمرکی استان از جمله اولویت‌های ادارات کل استانی وزارت اقتصاد است.

او بهبود محیط کسب و کار را یکی از جدی‌ترین رویکرد‌های وزارت اقتصاد در سطح کشور و استان‌ها عنوان و تاکید کرد: باید بگونه‌ای تلاش شود تا نهایت تسهیل در مورد فعالیت‌های تولیدی و خدماتی بویژه در خصوص اعطای مجوز‌های شروع کسب و کار‌ها فراهم آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد در ادامه، مباحثی، چون شناسایی و مولد سازی دارایی‌های راکد دولت، تسهیل سرمایه گذاری خارجی از طریق معرفی قابلیت‌های استان و ارائه مجوز‌های لازم به متقاضیان سرمایه گذاری و تلاش برای تحقق درآمد‌های پیش بینی شده مالیاتی و گمرکی استان را از جمله دیگر اولویت‌های ادارت کل استانی وزارت اقتصاد عنوان کرد.

شاداب فر تاکنون معاونت اقتصادی این اداره‌کل را بر عهده‌دار داشت که به جای ماندگار مرادی در این سمت منصوب شد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.