برخورد جدی پلیس با خودرو‌های فاقد پلاک و مخدوش در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از برخورد جدی و بدون اغماض پلیس با خودرو‌های فاقد پلاک و مخدوش در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سید حجت فتاحی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: برابر بررسی به عمل آمده یک سری از رانندگان در طرح ممنوعیت تردد شبانه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا که از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح اجرا می‌شود، برای فرار از چنگ قانون اقدام به دستکاری، مخدوش، پوشاندن و گل مالی کردن پلاک وسیله نقلیه خود و یا بدون پلاک در سطح شهر رانندگی می‌کنند که پلیس به صورت محسوس و نامحسوس این دسته از رانندگان را کنترل و رصد کرده و به طور جدی و بدون اغماض با اینگونه متخلفان برخورد می‌کند.

او افزود: در این راستا طی چند روز اخیر ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه برابر مقررات و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ هدایت شده اند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل تصریح کرد: پوشاندن و یا تغییر در ارقام پلاک انتظامی نه تنها تخلف بلکه جرم بوده و رانندگانی که با وسیله نقلیه بدون پلاک و پلاک مخدوش و ناخوانا رانندگی می‌کنند به علت اقدام مجرمانه برابر مقررات، ضمن اعمال قانون خودروی آن‌ها به پارکینگ هدایت و شخص راننده خاطی نیز به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار