رئیس ستاد واکسیناسیون کرونا در دولت ترامپ استعفا کرد

رئیس ستاد واکسیناسیون کرونا در دولت دونالد ترامپ به دنبال درخواست دولت جدید جو بایدن از سمتش استعفا کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی گزارش داد که «منصف السلاوی» رئیس ستاد واکسیناسیون کرونا در دولت ترامپ به دنبال درخواست دولت جدید جو بایدن از سمتش استعفا کرده است.

بر اساس این گزارش، السلاوی به رغم استعفا به همکاری با دولت بایدن تا روز ۱۲ فوریه ادامه خواهد داد. با اعلام استعفای السلاوی تاکنون هیچ اطلاع رسانی از طرف تیم بایدن در مورد فرد جایگزین او صورت نگرفته است.

این در حالی است که پایگاه خبری اکسیوس روز گذشته به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا که نخواست نامش فاش شود، گزارش داده بود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حال برنامه ریزی برای صدور دستورالعمل و راهکار‌های جدیدی است تا روند واکسیناسیون ویروس کرونا را در سراسر آمریکا تسریع بخشد.

منصف محمد السلاوی یک محقق بلژیکی- آمریکایی متولد مراکش و رئیس سابق بخش واکسن‌های شرکت داروسازی GlaxoSmithKline بوده است.

او سی سال در این شرکت انگلیسی کار کرد و در سال ۲۰۱۷ بازنشسته شد. در ۱۵ مه سال ۲۰۲۰ (۲۵ اردیبهشت) دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که السلاوی تولید و توسعه واکسن مورد استفاده در درمان ویروس کرونا را مدیریت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار