رييس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع تشريح كرد؛

حضور، شرط گذاري و تحريم 3 رويكرد مختلف اصلاح طلبان در انتخابات مجلس

حجت الاسلام ميرمحمدي با تقسيم بندي اصلاح طلبان به سه گروه مختلف گفت: دسته اول اصلاح طلباني هستندکه اعلام کردند بدون هر گونه قيد و شرط وارد عرصه انتخابات خواهند شد، گروه ديگري از اصلاح طلبان ورود خود به عرصه انتخابات را مشروط اعلام کردند و سومين دسته نيز به کلي انتخابات را تحريم کردند.

حجت الاسلام سيد جمال الدين ميرمحمدي رييس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتخابات پيش رو اظهار داشت:‌ با رهنمودها و تدابير مقام معظم رهبري، فضاي سياسي کشور بسيار خوب است و انتخابات آينده با حضور حداکثري مردم همراه خواهد بود.

وي با مثبت ارزيابي کردن روند فعاليت هاي سياسي در کشور عنوان کرد: اميدوارم جريان ها،‌ گروه ها و جناح هايي که در مسير انقلاب هستند با قوت وارد عرصه انتخابات شوند.

ميرمحمدي به تلاش هاي صورت گرفته براي وحدت اصولگرايان اشاره و خاطرنشان کرد:‌ تدابيري براي رسيدن به وحدت بين اصولگرايان انديشيده شده و پيش بيني من اين است که جريان هاي حاضر در مسير انقلاب و رهبري به وحدت خواهند رسيد که اين امر، حضور حداکثري مردم در انتخابات را در برخواهد داشت.

وي گفت: فکر نمي کنم حرکتي انجام شود که حضور حداکثري مردم را تحت الشعاع قرار دهد و به خواست خدا کساني که دل در گرو انقلاب اسلامي، رهنمودهاي حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري دارند با قدرت وارد عرصه انتخابات شده و نمايندگان اصلح را براي پيشرفت نظام انتخاب خواهند کرد.

ميرمحمدي با اشاره به جريان انحرافي اظهار داشت: در طول سالهايي که از انقلاب گذشته جريان هايي در مقاطع مختلف، مقابل انقلاب اسلامي قرار گرفتند که اين جريان ها اعم از جريان انحرافي و جريان فتنه بر اثر دسيسه هاي دشمن شکل گرفته اند.

وي تاکيد کرد: دشمن از لحاظ مادي و معنوي روي اين جريان ها سرمايه گذاري مي کند تا با انجام برخي تحرکات،‌ راه پيشرفت انقلاب اسلامي را سد کند اما مردم ما فهيم تر از آن هستند که جريان هاي منحرفي چون جريان فتنه و جريان انحرافي را نشناسند.

رئيس سازمان عقيدتي سيايس وزارت دفاع با اشاره به حماسه باشکوه 9 دي خاطرنشان کرد: حرکت عظيم مردم در نهم دي ماه 88 خط بطلاني بر جريان فتنه بود طبيعي است که مردم همين حرکت را ادامه خواهند داد تا جريان هاي منحرف در انتخابات آتي نتوانند کارهايي انجام دهند هر چند اگر هم وارد گود شوند نخواهند توانست ضربه اي به اصل انقلاب وارد کنند و طبيعي است که مردم در مقابل آنها ايستاده و با آنها برخورد خواهند کرد.

ميرمحمدي با تقسيم بندي ا صلاح طلبان به سه گروه مختلف عنوان کرد: دسته اول اصلاح طلباني هستندکه اعلام کردند بدون هر گونه قيد و شرط وارد عرصه انتخابات خواهند شد، گروه ديگري از اصلاح طلبان ورود خود به عرصه انتخابات را مشروط اعلام کردند و سومين دسته نيز به کلي انتخابات را تحريم کردند.

وي بيان کرد: اصلاح طلب به معناي واقعي کلمه کسي است که در مسير رهبري حرکت مي کند اما اگر هر جرياني بخواهد با ايستادن مقابل مردم و نظام، شرط و شروطي قائل شود طبيعي است که مردم هيچ شرطي را نخواهند پذيرفت چرا که همين مردم از ابتدا براي همراهي با انقلاب هيچ شرطي نگذاشتند و امتيازي نخواستند و تاکنون نيز اصل و اساس تصميم گيري با مردم بوده است؛ مردم هيچ شرطي را از اين جريان ها قبول نکردند و در آينده نيز به آنها هيچ امتيازي نخواهند داد. /ج
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار