در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

روایت امیر پوردستان از اتحاد ارتش و سپاه

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بنی صدر خائن مانع از نزدیکی ارتش و سپاه می‌شد، اما امروز با هدایت‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا همدلی، وفاق و همکاری بین ارتش، سپاه و تمامی نیروهای مسلح در همه عرصه‌ها وجود دارد.

امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان"، در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به همکاری ارتش و سپاه در عرصه‌های گوناگون اظهار داشت: در سال اول جنگ با چالش‌های زیادی مواجه بودیم چرا که بنی صدر خائن مانع از نزدیکی ارتش و سپاه می‌شد، اما پس از رفتن او دیدیم که عملیات‌ها به صورت مشترک انجام شد.

وی تصریح کرد: پس از اولین عملیات مشترک ارتش و سپاه که تحت تدابیر امام خمینی(ره) به عنوان فرمانده کل قوا صورت پذیرفت شعار "ارتشی و سپاهی دو لشکر الهی" جای خود را به شعار جدید "ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی" داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز به لطف خداوند و با هدایت‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا همدلی، وفاق و همکاری بین ارتش، سپاه، وزارت دفاع و تمامی نیروهای مسلح در همه عرصه‌ها وجود دارد و در هیچ یک از عرصه‌های دفاع اعم از زمینی، هوایی و دریایی این نیروها جدا از هم کار نمی‌کنند.

امیر پوردستان با تاکید بر اینکه این همکاری برای همیشه ادامه خواهد داشت به موفقیت نیروهای مسلح کشور در به غنیمت گرفتن هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا اشاره و تصریح کرد: این پیروزی و موفقیت از همکاری ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح به دست آمده است. /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار