بسيج دانشجويي دانشگاه تهران:

مسئولان ولايت پذيري را از محسني اژه اي بياموزند

بسيج دانشگاه تهران طي نامه اي به محسني اژه اي با تشكر از اقدام وي در نامه به اينترپل براي اعمال قانون عليه دو مقام آمريكايي و پي گيري پرونده فساد مالي اخير خواستار پافشاري تهامي مديران كشور به اجراي قانون بدون توجه به جايگاه افراد شدند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران بسيج دانشگاه تهران طي نامه اي به

دادستان كل كشور از اتخاذ مواضع انقلابي وي در پرونده فساد بزرگ مالي اخير و ارسال نامه به اينترپل براي اعمال اقدامات قانوني لازم عليه دو مقام آمريكايي در تهديد به ترور مقامات سپاه پاسداران تقدير و تشكر كردند
متن نامه به شرح زير است:
« سلامت و صلح جهان بسته به انقراض مستكبرين است و تا اين سلطه طلبان بي فرهنگ در زمين هستند مستضعفين به ارث خود كه خداي تعالي به آنها عنايت فرموده است نمي رسند ... تا شرك و كفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستيم. امام خمینی (ره) »

جناب حجت‌الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني‌اژه‌اي
دادستان محترم کل کشور

چندی پیش جنابعالی در نامه ای به به اينترپل از اين مرجع بين‌المللي خواستید تا دو تن از مقامات ارشد سابق سازمان سيا و ارتش آمريكا،ژنرال «جك كين» از فرماندهان بازنشسته نيروي زميني ارتش آمريكا و «رائول مارك گرشت» مشاور ارشد كنگره و دولت آمريكا، را كه قانون‌گذاران اين كشور را براي انجام ترورهايي در داخل ايران تحريك كرده‌اند، تحت پيگرد قرار دهد.
این اقدام انقلابی جنابعالی بهانه ای شد تا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران قدردانی خویش را از عملکرد شایسته جنابعالی در چند سال گذشته اعلام کنیم.
در حالی که استکبار با سایه افکندن بر نهادهای بین المللی اجازه اتخاذ موضعی در برابر تهدید به ترور یک مقام ایرانی در تریبون رسمی یک کشور نمی دهد پیگرد این دومقام توسط دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران اقدامی انقلابی برای حراست از کیان انقلاب اسلامی به شمار می رود.
از سوی دیگر پیگیری مجدانه جنابعالی در مورد پرونده های حساس و مهم انقلاب در سالهای گذشته خصوصا پرونده فساد مالی اخیر و شفاف سازی بدور از ترجیح منافع اشخاص و گروهها بر منافع انقلاب و همچنین ایستادگی در برابر فشارهای سنگین گروهها برای اعمال نفوذ در این پرونده جای بسی تقدیر دارد. این پافشاری شما بر اجرای قانون بدون توجه به جایگاه افراد امری است که که باید در میان همه مدیران انقلاب فراگیر شود.
چنین رفتاری از جنابعالی را در برخورد با پرونده های مختلف شاهد بوده ایم که حکایت از پاکدستی مسئولیت پذیری و ولایت پذیری جنابعالی دارد.برخورد مسئولانه و همچنین ولایتمدارانه جنابعالی در برخورد با حوادث پس از انتخابات و تلاش خالصانه شما جهت روشن ساختن حقیقت و دفاع از حیثیت نظام بدون جانبداری و بی توجه به فشارهای افراد و گروههای مختلف مایه بسی تشکر است.
لکن هنوز شاهد وجود پرونده های آقازادگانی هستیم که با وجود محرز بودن اقدامات مجرمانه شان در حمایت از فتنه به علت انتسابشان به برخی ها! نه تنها برخوردی با آنها صورت نمی گیرد و روند پرونده شان به کندی پیش می رودبلکه روز به روز گستاخی شان بیشتر می شود و شاهد لجن پراکنی آنها علیه آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل هستیم.فلذا از شما که حسن نیت خود را بارها در عرصه های مختلف در دستگاه قضا به اثبات رسانده اید تقاضا می کنیم با جدیت به پیگیری پرونده های این چنینی اقدام نموده و عدالت اسلامی را اجرا نمایید.در پایان لازم می دانیم بار دیگر از این اقدامات شما قدردانی می کنیم. امیدواریم همه مسئولین نظام ولایت پذیری، احساس مسئولیت و پاسخگویی را از شما بیاموزند.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار