انجمن دفاع از قربانيان تروريسم:

نهادهاي بين‌المللي براي مقابله جدي ‌تر با گروه‌هاي تروريستي اقدام عملي كنند

انجمن دفاع از قربانيان تروريسم خاورميانه با انتشار بيانيه‌اي در سالگرد ترور شهيد آيت‌الله مفتح و دو تن از همراهان ايشان به نام‌هاي شهيدان جواد بهمني و اصغر نعمتي در 27 آذر 1358 به دست عناصر تروريست گروهك فرقان اين اقدام تروريستي را محكوم كرد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، قربانيان ترور در اين بيانيه ضمن ابراز همدردي با خانواده شهيد مفتح ، ترور ايشان را به دست عناصر گروهك فرقان نشانگر خوي وحشي‌گري و ضد بشري گروه‌هاي دانست كه در راستاي پيش برد مطامع رهبران‌شان، منطقي جز كشتار انسان‌هاي بي‌گناه و انديشمندان گران‌قدري همچون شهيد دكتر مفتح ندارند.
در اين بيانيه با اشاره به ترور بيش از 17 هزار ايراني به دست گروه‌هاي تروريستي آمده است، خانواده قربانيان ترور در ايران مهمترين عامل گسترش پديده شوم تروريسم در سطح جهان را برخوردهاي دوگانه و گزينشي برخي از نهادهاي بين‌المللي و دولت‌هاي غربي با اين معضل جهاني مي‌دانند و خواستار عزمي جهاني براي مبارزه با اين پديده شوم و ريشه‌كني آن شدند تا ديگر هيچ انساني همچون ما داغدار عزيزان خويش نگردد.
در پايان اين بيانيه خانواده‌هاي شهداي ترور ضمن ابراز همدردي با خانواده شهيد مفتح و اعلام انزجار نسبت به جنايات همه گروه‌هاي تروريستي از جمله منافقين و گروهك فرقان آمده است، ما خواستار اقدام عملي و يكپارچه دولتها، سازمانها و نهادهاي بين المللي براي مقابله جدي تر با گروههاي تروريستي هستيم كه هر لحظه جان هزاران انسان را در سراسر جهان تهديد مي كنند. تهديداتي كه امروزه دامنگير كشورهاي اروپايي نيز شده و هر از گاهي اقدامي تروريستي در اين منطقه جان شهروندان اروپايي را مي‌گيرد./ط

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار