عبدخدايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رسيدگي به پرونده عاملين فتنه 88 و فرزندان هاشمي شور انتخابات را افزایش می دهد

دبير كل جمعيت فدائيان اسلام با اشاره به اهميت شور انتخابات مجلس نهم،گفت: رسيدگي به پرونده عاملين فتنه 88 و پرونده فرزندان هاشمي رفسنجاني كه خواست حداكثري مردم است مي‌تواند انگيزه‌اي براي حضور در انتخابات بوده و شور انتخابات را دو چندان كند.

محمد مهدي عبد خدايي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه انتخابات مجلس نهم از حساسيت ويژه‌اي بر خوردار است ، اظهار داشت: براي ايجاد شور انتخابات بايد فراخور مسائل موجود جامعه برنامه‌ريي كرد و تا آنجايي كه مي‌توانيم براي رضايت خاطر مردم تلاش كنيم.
دبير كل جمعيت فدائيان اسلام كه پيش‌تر از شروع فعاليت حزب متبوعش خبر داده بود، عملي كردن وعده‌هاي كه قول آن به مردم داده شده است را از جلمه عوامل ايجاد انگيزه مردم براي حضور در عرصه انتخابات دانست.
عبد خدايي همچنين دخيل براي عواملي همچون رسيدگي به پرونده عاملين فتنه 88 ، رسيدگي به پرونده فرزندان‌ هاشمي رفسنجاني در مشاركت حداكثر مردم اشاره كرد و گفت:‌رسيدگي به اينگونه‌ پرونده‌ها كه خواست حداكثري مردم است مي‌تواند انگيزه‌اي براي حضور در انتخابات بوده و شور انتخابات را دو چندان كند.
وي تصريح كرد: تاثير رسيدگي به اينگونه پرونده‌ها در افزايش حضور حداكثري مردم غیر قابل انكار است.
دبير كل حزب فدائيان اسلام در خاتمه بر اتحاد اصول‌گرايان اشاره كرد و گفت: وحدت اصول‌گرايان مساوي با مشاركت حداكثري مردم در انتخابات خواهد بود./ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار