غلامرضا فتح آبادی:

استاندارد سازی فوتبال به حذف تیم ها مربوط نمی شود

پیشکوست فوتبال در خصوص حذف دو تیم از لیگ برتر گفت: با کاهش تیم ها از لیگ فوتبال تغییراتی در وضعیت فوتبال ایجاد نمی شود و حذف تیم از لیگ به منزله ارتقای استانداردهای فوتبال نیست.

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: با حذف دو تیم از لیگ برتر فوتبال موافق نیستم و معتقدم این اقدام مشکلی را از فوتبال ایران حل نمی کند . استعدادها باید در امکانات صورت گیرد نه در تیم های حاضر در لیگ برتر، پس حذف تیم اقدام بیهوده ایست که شاید در سالهای بعد نیز باعث پشیمانی فوتبال شود.

وی افزود: معتقدم حذف تیم ها از لیگ کاری عبث است زیرا بازیها به همان شکل قبلی صورت می گیرد تاریخ برگزاری مسابقات به همان شیوه مشخص می شود و فوتبال ما در لیگ برتر و جام حذفی و جام باشگاههای آسیا حضور می یابد پس نبود دو تیم در این روند هیچ تغییری ایجاد نمی کند.

فتح آبادی خاطر نشان کرد: نباید به جای دست یابی به جواب صورت مسئله را پاک کنیم ما باید به جای حذف دو تیم به فکر بهبود وضعیت در دستگاهها استادیوم ها، شرایط باشگاه ها باشیم چون این موارد است که ما را به استانداردهای AFC نزدیک می کند.

پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: اگر بخواهیم تحولی در فوتبالمان ایجاد کنیم ابتدا باید به فکر برنامه ریزی های اساسی باشیم به عنوان مثال سازمان لیگ باید قبل از شروع رقابت ها در لیگ برتر و جام حذفی برنامه ریزی در تاریخ مسابقات محل برگزاری مسابقات و مابقی فاکتورها را انجام دهد تا در روال برگزاری مسابقات وقفه ای ایجاد نشود.

وی خاطر نشان کرد: نزدیک شدن به استانداردهای فوتبال فقط در صورت بهینه کردن شرایط و ارتقای سطح امکاناتمان ممکن است امیدواریم سازمان لیگ هر چه زودتر به این مهم دست یابد و به جای وقت کشی برای اجرای برنامه های دیگر، به فکر حل مشکل اساسی باشد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار