ثبت نام بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر در سطح ملی حفظ قرآن

مشاور وزیر و مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن کریم ثبت نام کرده اند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمد بنیادی با اشاره به این که طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم (طرح نور) در آموزش و پرورش در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان در طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم از طریق سایت مدرسه مجازی قرآن به نشانی www..quran.medu.ir انجام شده و روند ثبت نام در این سایت هم چنان ادامه دارد.

بنیادی با بیان اینکه برنامه ریزی برای ثبت نام 2 میلیون دانش آموز و فرهنگی در طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم انجام شده تاکید کرد: تاکنون که نزدیک به دو ماه از آغاز ثبت نام در این طرح می گذرد بیشترین آمار ثبت نام شدگان از استان چهار محال و بختیاری است.
وی ادامه داد: استان های یزد، هرمزگان، خراسان شمالی؛ آذربایجان شرقی در راستای این طرح به تربیت به موفقیت بالاتر از 20 درصد دست یافته اند.
دبیر ستاد اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش در ادامه افزود: با آغاز اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم اهدافی از جمله ایجاد شرایط مناسب برای تبلیغ و ترویج حفظ قرآن کریم تلاش جهت فرهنگ سازی مناسب در امر حفظ قرآن دنبال می شود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار