رييس انجمن فوتبال دستي:

با حضور بانوان در فرانسه خوش درخشيديم/ حضور ايران در بخش پيشكسوتان امتياز محسوب مي شد

رييس انجمن فوتبال دستي گفت:‌جوانگرايي صورت گرفته در تيم ملي باعث شد تا ما به نتايج خوب و مورد نظر دست يافته و در جام جهاني خوش بدرخشيم.

محمدسليم زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: طبق سوابقي كه در چند دوره داشتيم بايد اعلام كنم كه عملكرد ملي پوشان ايراني دراين دوره از رقابتها بسيار خوب بوده و آنها در جام جهاني توانستند تمام توان و قدرت خود را بكار گيرند.

وي افزود: از آنجائيكه جوان گرايي در اولويت برنامه هاي ما قبل از حضور در رقابت هاي جام جهاني وجود داشت بايد اعلام كنم كه در جام جهاني يخيلي خوب پيش رفته و توانستيم توان و قدرت خود را در مصاف با اروپا ييان نشان دهيم.

سليم زاده تصريح كرد: خوشبختانه برنامه ريزيهاي صورت گرفته در تيم ملي به باز نشسته و ماتوانستيم با نتايج خوبي كه كسب كرديم درجهت رشد و پيشرفت حركت كرده و موقعيت خود را بهبود بخشيم.

وي خاطر نشان كرد: تلاش خواهيم كرد تا در جهت برطرف كردن نقاط ضعف موجود حركت كرده و به نتايج مورد نطر خود در آينده نزديك در تمامي بخشها دست يابيم.

سليم زاده در مورد حضور در مسابقه پيشكسوتان گفت: چون ما تيم پيشكسوتان را نبرده بوديم بالطبع بازيكن هم در اين رده در اختيار نداشتيم ولي وقتي رعيت زاده سرمربي تيم ملي تصميم گرفت با توجه به سن خود در اين رده شركت كند من هم پذيرفتم در كنار وي در بخش پيشكسوتان حاضر شوم زيرا حضور ايران در اين بخش يك امتياز محسوب مي شد و درست به همين علت در كنار رعيت زاده قرار گرفته و در بخش پيشكسوتان حاضر شده و مسابقه دادم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار