رئیس مرکز آموزش سنجش فنی و حرفه ای استان مرکزی؛

بیش از 55 هزار نفر در آزمون های مهارتی شرکت کرده اند

رئیس مرکز آموزش سنجش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 55 هزار و 398 نفر در آزمون های مهارتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی شرکت کرده اند.


رسولی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: از ابتدای سال جاری تعداد 55 هزار و 398 نفر در بخش های مختلف مراکز ثابت، کارگاه های واگذار شده جوار کارگاه، ندامتگاه ها، پادگان ها، سیار شهری و روستایی، ادواری، صنعت ساختمان و آموزشگاه های آزاد در آزمون های این اداره کل حضور داشته اند.
وی افزود: از این تعداد 36 هزار و 362 نفر موفق به قبولی در آزمون ها و اخذ گواهی نامه شده اند که تعداد 17 هزار و 699 نفر زن و تعداد 18 هزار و 666 نفر مرد هستند.
رئیس مرکز آموزش و سنجش فنی و حرفه ای استان مرکزی خاطر نشان کرد: هم چنین ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون های ادورای نیز به صورت الکترونیکی انجام شده است.
در ادامه آرمند سرپرست مرکز شماره 2 آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر از بهره مندی کارشناسان فنی و اجرایی معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از آموزشهای فنی و حرفه ای خبر داد و افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی واحد آموزش و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به شهر ما مرکز شماره 2 آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر این دوره آموزشی برگزار شده است.
آرمند تاکید کرد: در طول این دوره فراگیران به طور تئوری و عملی با انواع نثرهای سایت پلان و توپوگرافی و پروفیل های طولی و عرضی، نحوه محاسبه حجم، عملیات خاکی محاسبه طرح هندسی معابر و رمپ های ورودی به ساختمان نحوه پروفیل برداری از گود برداری ساختمان آشنا و پس از شرکت در آزمون سنجش مهارت به شرکت کنندگان گواهی نامه مهارت اعطا می شود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار