5 غرفه بازيافت جديد در منطقه 17

معاون امور شهر و فضاي سبز منطقه 17 گفت: به منظور آسايش شهروندان و افزايش بهداشت زيست محيطي 5 غرفه جديد در منطقه 17 امروز راه‌اندازي شد.

جعفري درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور ارتقاي فرهنگ بازيافت و افزايش بهداشت زيست محيطي 5 غرفه جديد در منطقه راه‌اندازي شد و با اجراي اين طرح تعداد غرفه بازيافت منطقه به 11 غرفه رسيد.
وي محل استقرار غرفه‌هاي جديد را محلات بلورسازي، وصفنارد، يافت‌آباد اعلام كرد و اظهار داشت: اهالي محله‌هاي فوق مي‌توانند پسماند‌هاي خشك از قبيل پلاستيك ،‌شيشه، نان خشك را به غرفه‌هاي بازيافت تحويل دهند.
جعفري خاطر نشان كرد: اداره بازيافت در نظر دارد به منظور تسهيل تحويل پسماند‌هاي خشك شهروندي در هر محله 2 غرفه بازيافت فعال شود و به ارائه خدمات به شهروندان و اهالي محله‌ها بپردازند.
معاون امور شهر و فضاي سبز منطقه 17 تصريح كرد: همكاري و مشاركت شهروندي در ارتقاي فرهنگ بازيافت منطقه تاثير بسزايي دارد و تاكنون شهروندان منطقه فعاليت چشمگيري در اين امر داشته‌اند و اميد است با استقبال اهالي از همايش‌هاي بازيافت و حضور در كارگاه‌هاي كم حجم‌سازي، آموزش بازيافت به كودكان و ميزان جمع‌آوري پسماند خشك به طور قابل توجه افزايش يابد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار