ارائه آموزش ترافیکی به هزاران کودک در منطقه 15

شروع فعالیت شهرک آموزش ترافیک در منطقه تاکنون بیش از 70 هزار کودک با حضور در شهرک یاد شده با قوانین ترافیکی آشنا شدند.

ابوالفضل رفیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: کودکان بازدید کننده 4 تا 12 سال در قالب گروه های 60 تا 100 نفره له صورت سه شیفت در سه روز از سطح مناطق 22 گانه شهرداری حضور می یابند.
معاون اداره اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه تصریح کرد: در این راستا همچنین کودکان 18 شهرستان حومه تهران نظیر قزوین، قم، جاجرود ، بومهن، اسلام شهر، رباط کریم ، کرج ، هشتگرد و ورامین و حتی کودکان معلول بهزیستی، کمیته امداد و انجمن بیماری های خاص در شهرک آموزش ترافیک حضور یافته و از امکانات موجود به صورت رایگان بهره مند شده اند.
در ادامه ارسلان رمضانی جانشین معاون اداره اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: پیست کودکان با حضور در کانون نقاشی ، یافته های ترافیکی خود را به تصویر کشیده و با حضور در کانون ماشین های شارژی و دوچرخه علائم ترافیکی و قوانین ترافیکی را فرا گرفته و در پایان هدیه های ترافیکی آموزشی، دفترچه های نقاشی و رنگ آمیزی براساس رده سنی خود دریافت می کنند.
رمضانی ادامه داد: مجموعه پارک آموزش ترافیک منطقه با اینکه از نظر وسعت کوچکترین مجموعه ترافیکی در تهران است ولی به لحاظ حجم مراجعه کنندگان ، فعال ترین مجموعه در این زمینه به حساب می آید.
وی در پایان خاطر نشان کرد: منطقه 15 در سال گذشته با برپایی غرفه ترافیک در نخستین همایش و نشست تخصصی ترافیک در استان تهران توانست در عرض چهار ورز پذیرای 16 هزار بازدید کننده داشته باشد و مقام برتر در رسته فرهنگ آموزش ترافیک به کودکان را در کشور کسب کند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار