اول بهمن ماه؛

هیات انتخاب جشنواره فیلم 100 كار خود را آغاز مي كند

دبیر كمیته انتخاب و داوری هشتمین جشنواره بین المللی فیلم 100 از پایان مهلت ارسال آثار و آغاز به كار داوری هیات انتخاب جشنواره خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100؛مرجان اشرفی‌زاده،دبیر انتخاب و داوری جشنواره فیلم 100، با اعلام این خبر، گفت: 30 دی ماه آخرین مهلت دریافت آثار در دبیرخانه جشنواره است و كمیته انتخاب و داوری، پس از پایان این زمان، كار خود را آغاز خواهد كرد.

او افزود:پنج كارشناس و هنرمند نام‌آشنای سینمای ایران آثار دریافتی دبیرخانه در «بخش اصلی» جشنواره را ارزیابی و آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی را معرفی خواهند كرد.

دبیر كمیته انتخاب و داوری با اشاره به این‌كه داوری در دو هیات جوان و پیشكوست و در زمان مجزا صورت خواهد گرفت،گفت:در دوره هشتم نیز،علاوه بر بررسی و داوری آثار با نگاه داوران پیشكسوت سینمای حرفه‌ای و سینمای بلند، آثار با نگاه جوان و در هیات داوری جوان نیز بررسی و قضاوت می‌شود.

او ادامه داد:با پایان فعالیت هیات انتخاب و اعلام آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی، اعضای هیات انتخاب معرفی خواهند شد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای، با شعار سینمای اخلاق، به همت حوزه هنری استان تهران و با مشاركت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، رادیو اینترنتی ایران‌صدا، شبكه سه سیما، شهرداری تهران، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، شبكه ifilm ، شبكه جهانی جام جم و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در 4 و 5 اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار