ارديبهشت:

استعفاي آجرلو هنوز رسمي نيست

دبير فدراسيون ورزش هاي ناشنوايان اظهار داشت: آجرلو رييس انجمن فدراسيون تيراندازي ناشنوايان تاكنون استعفاي خود را به صورت كتبي به فدراسيون تحويل نداده و استعفاي وي شفاهي بوده است.

سيد اشكان ارديبهشت در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ اگرچه يوسف آجرلو، رييس انجمن فدراسيون تيراندازي ناشنوايان ادامه همكاري با انجمن تيراندازي را انصراف داده است اما وي استعفاي خود را به صورت شفاهي اعلام كرده و آجرلو تاكنون استعفاي كتبي خود را به فدراسيون ارسال نكرده است.

وي افزود:‌ در صورت اعلام رسمي آجرلو از سمت رياست انجمن فدراسيون تيراندازي با بررسي هاي دقيق با افراد مدنظر وارد مذاكره مي شويم و فردي لايق و شايسته را جايگزين آجرلو در رياست انجمن فدراسيون تيراندازي خواهيم كرد.

دبير فدراسيون ورزش هاي ناشنوايان ادامه داد: اگرچه تمايل به ادامه همكاري با آجرلو را داشتيم اما وي به دليل مشغله كاري زياد و عدم رسيدگي كامل به ورزش تيراندازي از سمت خود تاكنون به صورت شفاهي كنار رفته است.

ارديبهشت ادامه داد:‌ با توجه به اينكه فدراسيون تيراندازي روزهاي ابتدايي خود را تجربه مي كند لذا به فردي نياز داريم كه تمام وقت در خدمت مسائل و مشكلات مربوط به ورزش تيراندازي باشد تا روند رو به رشدي داشته باشيم.

وي افزود: پس از بررسي هاي دقيق نام دو فرد مناسب را به هيئت رييسه فدراسيون معرفي مي كنيم و پس از رضايت و تاثير افراد حاضر در هيئت رييسه فرد منتخب را اعلام مي كنيم.

دبير فدراسيون ورزشي ناشنوايان تصريح كرد: قصد داريم با برنامه ريزي دقيق و منظم در ورزش تيراندازي قدرتمند شويم و در ميادين بين المللي حضوري پررنگ داشته باشيم اگرچه راهي سخت را در پيش داريم اما سعيمان را به كار مي گيريم تا به هدفمان برسيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.