وزير نفت خبر داد:

برگزاری جشن خودکفایی صنعت نفت در کشور

وزیر نفت گفت: جشن خودکفایی صنعت نفت به زودی در کشور برگزار می شود.قاسمی، خوزستان را جایگاه پایداری، استقامت و ایثار دانست و گفت:

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رستم قاسمی وزير نفت در اهواز گفت: در مقطع کنونی، تولید و خودکفایی جزء اصلی‌ترین ماموریت‌های صنعت نفت به شمار می‌آید که باید به آن توجه کرد.


وی افزود: صنعت نفت کشور همواره فراز و نشیب‌های زیادی داشت و مردان بزرگی با حضور در این صنعت و برای کشور خدمت کرده‌اند و هم اکنون این میراث با ارزش در اختیار ما قرار گرفته و باید به خوبی از آن محافظت کنیم.


وزیر نفت، تولید و خودکفایی را به عنوان دو وظیفه اصلی صنعت نفت در مقطع کنونی دانست و گفت: همه مردم هم اکنون از دولت و صنعت نفت انتظار دارند که روند تولید متوقف نشود و همه ما باید به این امر توجه و در جهت تولید نفت تلاش کنیم و خودکفایی در صنعت نفت کشوری که حدود 100 سال سابقه دارد امری است که باید هر چه سریعتر اتفاق بیفتد.


وزیر نفت با اشاره به این‌که نیروی انسانی باهوش، مهم‌ترین عامل برای تحقق خودکفایی در صنعت نفت کشور است، گفت: جمهوري اسلامي ایران به لحاظ نیروی انسانی کمبودی در اين زمينه احساس نمی‌کند و می‌تواند از آنان نهایت استفاده را ببرد.


قاسمی افزود: جمهوري اسلامي ايران هم‌اکنون در بسیاری از زمینه‌های فنی و تخصصی از جمله صنایع اتمی و پرتاب ماهواره به خودکفایی رسیده و توانسته در سطح دنیا جایگاه خوبی به دست آورد.


وی گفت: امروزه صنعت نفت کشور به دنبال ایجاد یک جهاد خودکفایی در مدت زمان بسیار کوتاه است تا بتواند نیازمندی‌های این صنعت را در داخل کشور رفع کند که مطمئنا این امر رخ خواهد داد.


قاسمی در پايان خوزستان را جایگاه پایداری، استقامت و ایثار دانست./س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار