اردوي تيم ملي روئينگ آقايان در سرزمين ميگوها

تيم ملي روئينگ كشورمان تمرينات خود را در بندر لنگه پيگيري مي كند و با توجه به اينكه در اين محل پيست مناسب وجود دارد آنها تمرينات آمادگي خود را بدون مشكل پيگيري مي كنند.

عمران پورعسگر پرست، رييس كميته روئينگ در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر تمرينات آماده سازي تيم ملي روئينگ در بخش آقايان در بندر لنگه و تمرينات تيم ملي بانوان در بندر انزلي پيگيري مي شود.

وي گفت:‌ تيم هاي ملي روئنيگ كشورمان تمرينات آماده سازي خود را براي حضور در مسابقات آسيايي و انتخابي المپيك كه ارديبهشت ماه سال آينده در كره جنوبي برگزار مي شود پيگيري مي كنند.

پورعسگرپرست افزود: در حلا حاضر پسران ملي پوش تمرينات آماده سازي خود را از نظر گانيو شخرت ازبكستاني پيگيري مي كنند و هاستيك دانماركي نيز قرار است به زودي به كادر فني تيم ملي ملحق شود.

وي تصريح كرد:‌ يكي از دلايل اصلي برپايي اردوي تيم ملي در بندر لنگه وجود پيست روئينگ در اين محل است.

رئيس كميته روئينگ كشورمان خاطر نشان كرد: محل جديد اردوي تيم ملي پيش از اين كانال پرورش ميگو بوده است و با توجه به اينكه براي انجام تمرينات در رشته روئينگ نياز به دست داريم اين مكان بهترين محل براي برپايي اردوي تيم ملي است.

پورعسگر پرست اظهار داشت: در رشته روئينگ نياز به پيستي با مسافت 2 كيلومتر است اما كانال پرورش ميگو داراي مسافتي 10 كيلومتر است.

وي گفت: با توجه به اينكه در اين محل هيچ مانعي براي انجام تمرينات قايقرانان وجود ندارد آنها بدون هيچ مشكلي تمرينات آمادگي خود را پيگيري مي كند و همچنين مسافت بلند پيست يكي از امتيازات خوبي است كه ملي پوشان مي توانند از آن بهترين بهره را ببرند.

وي اظهار داشت: همچنين شرايط جوي بندر لنگه براي برپايي اردوي آماده سازي بسيار مناسب است و ملي پوشان در بهترين شرايط تمرينات خود را پيگيري مي كنند.

پورعسگر پرست تصريح كرد: پس از پايان اردوي تيم ملي در بندر لنگه ملي پوشان راهي اردوي بلند مدت چين مي شود و هفته آينده با انجام تست آمادگي نفرات اعزامي به چين مشخص مي شوند.

وي يادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر ملي پوشان در بهترين شرايط تمرينات آماده سازي خود را پيگيري مي كنند و از شرايط خوبي نيز برخوردارند و اميدوارم آنها در مسابقات انتخابي المپيك بتوانند مجوز لندن را دريافت كنند.

رئيس كميته روئينگ كشورمان تاكيد كرد: همچنين در حال حاضر تيم ملي دختران كشورمان نيز تمرينات آمادگي خود را در بندر انزلي پيگيري مي كنند و در نظر داريم از بين آنها نيز برترين ها را براي حضور در چين گزينش كنيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار