سیمرغ اخلاق،امید وآگاهی در جشنواره سی ام؛

حجت ذیجودی:اخذ پروانه موقت کاهش مخاطبان جشنواره را به دنبال دارد

اخذ طرح پروانه نمایش موقت و حذف شیوه در نظرگیری ممیزی در انتخاب و نمایش فیلم های سینمایی در جشنواره فیلم فجر،نتجه ای جز کاهش مخاطبان این جشنواره بین المللی ندارد.

حجت ذیجودی،کارگردان در گفتگو با خبرنگار بخش سینما باشگاه خبرنگاران گفت:در جشنواره های فجر همه ساله شاهد اعمال سلیقه رای هیئت انتخاب هستیم و جشنواره سی ام علاوه بر اعمال سلیقه،عملکرد متفاوت هیئت انتخاب هم به دنبال داشته که از جمله این تفاوت ها می توان به راه نیافتن 24 فیلم به بخش مسابقه و حضور فیلم هایی که شایستگی راهیابی به این بخش را نداشته،اشاره کرد.
وی عنوان کرد:جشنواره فیلم فجر،جشنواره ای بین المللی است که لازم است عنوان بین المللی از ظاهر به عملکرد جشنواره هم منتقل شود و به عنوان جشنواره ای معتبر شناخته شود.
وی درخصوص طرح پروانه نمایش موقت در جشنواره سی ام اظهار داشت:اخذ طرح پروانه نمایش موقت و حذف شیوه درنظرگیری ممیزی در انتخاب و نمایش فیلم های سینمایی؛در جشنواره فجر نتیجه ای جز کاهش مخاطبان عمومی این جشنواره ی معتبر و بین المللی ندارد.
گفتنی است؛ضیافت بزرگ سینمای ایران با نمایش 71 فیلم، 22 فیلم در بخش مسابقه فیلم های اول، 32 فیلم در بخش مسابقه، 17 فیلم در بخش آینه سینمای ایران از 12 تا 22 بهمن برگزار می شود./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار