با حمایت رادیو امریکا ، بی بی سی و رادیو فردا

تمجید ضد انقلاب از برهنه شدن گلشیفته فراهانی و سکوت خانه سینما

رسانه های ضد انقلاب با تمجید از برهنه شدن گلشیفته فراهانی در مقابل سکوت خانه سینما که علی رغم موج گسترده نارضایتی اهالی متعهد سینمای ایران که این عمل را مذموم شمرده و آنرا مغایر ارزشهای یک زن دانستند ،سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران، برهنه شدن گلشیفته فراهانی بازیگر سینمای ایران، برای انتخاب در بخش بهترین بازیگر مستعد جوایز اسکار سینمای فرانسه که پخش تصاویر آن در فضای مجازی باعث جریحه دار شدن اهالی فرهنگ و هنر ایران شده بود، با تمجید و تشویق رسانه های ضد انقلابی چون صدای امریکا ، رادیو فردا و بی بی سی مواجه شد . این درحالی است که خانه سینما علی رغم موج گسترده نارضایتی اهالی متعهد سینمای ایران و حتی علاقمندان خارج ازکشور که این عمل را مذموم شمرده و آنرا مغایر ارزشهای یک زن دانستند، ترجیح داد در مقابل این حرکت مستهجن تنها سکوت اختیار کند.

بی بی سی فارسی در وب سایت خود با کمرنگ جلوه دادن مخالفین این رفتار زشت سعی کرد آن را با حیله و نیرنگ یک جریان مبارزه ضد نظام جمهوری اسلامی معرفی کند .بی بی سی سوء استفاده گلشیفته فراهانی از بدن عریان خود را که برای جلب توجه و معروف شدن جهانی بود، این گونه تعبیر کرد :اکنون بسیاری از خود می پرسند چرا معترضان ایرانی پس از کمتر از صد کشته در سال ۸۸ به خانه های خود برگشتند؟پاسخ در نوع نگرش نسل امروز است. آنها می خواهند حکومت موجود ساقط شود تا از زندگی و همه زیبایی‌هایش لذت ببرند و کسی در خانه و خیابان و محیط کار آنها را کنترل نکند. اما برای این هدف کسی نمی خواهد از لذائذ کوچک خود حتی سفر دو سه روزه به کنار خزر بگذرد چه برسد به آن که خود را به کشتن دهد. این نسل روش‌های خود را برای مبارزه خلق کرده است: موسیقی زیر زمینی، گرفتن فیلم از خود به هنگام رقصیدن بر روی سقف اتومبیل یا کنار دریا یا پادگان، باز کردن صفحه فیس بوک و پر کردن آن با انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های اشتها برانگیز و عکس‌های بی حجاب خویش، ارسال تصاویر زیبای مدل‌های لباس به دوستان و نمایش زیبایی‌های زندگی که یکی از آنها پیکر زیبای گلشیفته است!
کرباسچی با کاشتن گل در خیابان‌های تهران و زدن رنگ‌های روشن بر سیاهی‌های دوران جنگ، خاتمی با لبخند، موسوی با گرفتن دست همسر خود در جریان مبارزات انتخاباتی، فائزه با شعار آزاد سازی دوچرخه سواری بانوان و نشریات نیمه مستقل با رنگی کردن بسیاری از صفحات خود تلاش کردند به این نیاز به زندگی پاسخ دهند. حرکت گلشیفته نیز دنباله منطقی حرکت و جنبشی است که از اوایل دهه هفتاد در ایران آغاز گردید!


اما در این میان صدای امریکا با اختصاص دو ساعت از زمان برنامه هایش برای حمایت از این حرکت غیراخلاقی سنگ تمام گذاشت و سعی کرد با القاء عادی سازی این رفتار مستهجن مخاطبین خود را متقاعد کند که نسبت به این رفتار اعتراض نکنند.
رادیو فردا نیز برای حمایت از این رفتار غیر عرف و غیر شرعی در بین ایرانیان، در وب سایت خود از قول عباس معروفی ضد انقلاب اینگونه نوشت : گلشيفته عزيز! کاری که شما کرديد کار حرفه‌ای شما بود، و بسيار قشنگ و موجز در بين بقيه هنرپيشگان درخشيديد، و آن حيای ايرانی را در حين رفتارتان به ما نشان داديد. من به عنوان يک همکار برای اين بازی به شما تبريک مي‌گويم و از شما حمايت مي‌کنم. مي‌خواهم بگويم خوشحال باشيد، کاری مهم انجام داده‌ايد که جامعه هنری بعدها به شما افتخار خواهد کرد.
نيمی از دهه شصتی‌ها حتا وجدان‌شان را زير پا مي‌گذارند تا از لذت تن عقب نمانند، حالا يکباره گلشيفته را از جنبش سبز اخراج مي‌کنند؟ مگر گلشیفته طلايه‌دار شما نيست برای آزادی تن؟
چندی از عناصر فتنه 88 فعال در شبکه های اجتماعی خارجی از جمله امیر عباس فخر آور ، فریبا داوودی مهاجر و لیلی پورزند نیز با تعریف و تمجید از عریانی گلشیفته فراهانی این رفتار زشت و غیر قابل دفاع وی را سرفصل جدیدی در زندگی اجتماعی و فردی شان دانستند و به مخاطبینشان توصیه کردند که از این زیبایی وهنر لذت ببرند !
همه این رفتارها و گفتارهای موذیانه که با هدف ترویج فرهنگ ضد اسلامی و ضد ایرانی صورت می گیرد اما در مقابل این سوال که چرا هنوز خانه سینما که خود را متولی صنفی اهالی سینمای ایران اسلامی می داند در مقابل این عمل مذموم و مغایر ارزشهای یک زن ایرانی و مسلمان ، سکوت کرده است کمرنگ جلوه می کند./ م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پونه
۲۲:۴۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
گلشيفته روي همه زنان بدرفتار اروپايي وآمريكايي را سفيدكرد اين مسئله آنقدر ارزش ندارد كه كسي اعتراض كندكارهاي خوب رابزرگ كنيد
آخرین اخبار