شاکری با اشاره به تغییر موضع اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات:

شعار تحريم انتخاباتي اصلاح طلبان، ترفندي بيش نبود!

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران، با اشاره به تغيير موضع اصلاح طلبان براي ورود به عرصه انتخابات که پيش تر از اين شعار تحريم انتخابات سر مي دادند، گفت: تغيير موضع اصلاح طلبان جزء ترفندهاي اصلاح طلبان بوده و آنها براي ادامه حيات خود راهي جز حضور در انتخابات ندارند.

مجتبي شاکري، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تغيير موضع اصلاح طلبان که پيش تر از اين استراتژي تحريم انتخابات را در پيش گرفته بودند، گفت: اين حرکت از ترفندهاي اصلاح طلبان به شمار مي رود، چرا که بارها شاهد اينگونه حرکات از آنها بوده ايم.

وي افزود: اصلاح طلبان در جلسات پنهان خود به اين مهم رسيده اند براي ادامه حيات خود هيچ راهي بجز حضور در انتخابات ندارند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران،‌ با بيان اينکه اصلاح طلبان بدهکار نظام هستند، گفت: هدف آنها از شعار تحريم انتخابات اين بود تا نظام تاوان جفاي آنها به انقلاب و نظام را بدهد و با ژست تحريم خواهان تقاضاي نظام از آنها براي حضور در انتخابات بودند تا گناه شرکت در فتنه را نپردازند.

شاکري، با بيان اينکه از ابتدا نيز تحليل اين بود که آنها شرکت خواهند کرد، اظهار داشت: اصلاح طلبان مجددا با ثبت نام گسترده حتي ثبت نام لايه هاي زيرين خود، در عرصه انتخابات حضور پيدا خواهند کرد.

وي گفت: تغيير موضع اصلاح طلبان که اکثر سران اصلاح طلب اعلام آمادگي براي حضور در انتخابات کرده اند، حکايت از آن دارد که شعار تحريم انتخابات ترفندي بيش نبوده است.

شاکري، در ادامه به رفتارهاي احتمال اصلاح طلبان در آينده خبر داد و گفت: با رجوع به سوابق گذشته اصلاح طلبان، مي توان گفت در صورتي که با رد صلاحيت شوراي نگهبان که طبق قواعد و ضوابط جاري صورت مي گيرد، باز شاهد تکرار مدل سوخته آنها خواهيم بود.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران، گفت:‌ رسانه ها بايد مطالبات مردم را به درستي شناخته و در راستاي تحقق آنها قدم بردارند./ن


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار