اختصاصی/

عجیب ترین مرگ ها

بیماری، جنگ، بلایای طبیعی و هزاران اتفاق و حادثه دیگر می تواند به مرگ انسان منجر شود. شاید شما تا به امروز با مرگ های عجیب در طول تاریخ آشنا شده باشید و در مورد آن مطالعه کرده باشید. این هم تعدادی دیگر از مرگ های عجیب انسان های مختلف در طول تاریخ.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، مرگ حقیقت زندگی تمامی موجودات زنده است. تمامی ما انسانها و سایر موجودات زنده همان طور که روزی به دنیا آمده ایم از این دنیا می رویم و در این وعده الهی هیچ تخلفی وجود ندارد. انسانها به دلایل مختلفی از دنیا می روند. بیماری ، جنگ ، بلایای طبیعی و هزاران اتفاق و حادثه دیگر می تواند به مرگ انسان منجر شود. شاید شما تا به امروز با مرگ های عجیب در طول تاریخ آشنا شده باشید و در مورد آن مطالعه کرده باشید. این هم تعدادی دیگر از مرگ های عجیب انسان های مختلفی در طول تاریخ:

_ " Sigurt Eysteinsson " یک پادشاه وایکینگ بود که در سالهایی در حدود 800 سال پس از میلاد مسیح زندگی می کرد. در سال 892 میلادی او با یکی از دشمنان خود به نام " Máel Brigte " درگیر شد و به لطف قدرت نیروهای خود و البته کم بودن نیروی های طرف مقابل توانست دشمن خود را شکست دهد و سر Máel Brigte را از بدن جدا کرده و به عنوان نشانه پیروزی به کناره اسب خود بست. در طول مسیر بازگشت بر اثر ضربه هایی که سر بریده شده به پای او وارد کرد زخمی بر روی پای او ایجاد شد و باکتری های موجود بر روی سر و صورت سر پادشاه شکسته خورده به درون زخم و جریان خون وی نفوذ کرده و در ظرف چند روز پادشاه غالب نیز به پادشاه مغلوب پیوست.

_ " سر آرتور" سربازی بود که تحت فرماندهی " چارزل اول" پادشاه انگلستان در جریان جنگهای داخلی این کشور در قرن پانزدهم مبارزه می کرد. در طول نبردهای طولانی او یکی از پاهای خود را از دست داده و به جای آن از یک پای مصنوعی از جنس چوب استفاده می کرد. در سال 1649 میلادی وی توسط چندین دزد مورد حمله واقع شد و دزدان بعد از جدا کردن پای مصنوعی وی به گمان این که پولی در پای مصنوعی پنهان شده است شروع به زدن وی با همان پای مصنوعی کردند. پس از مدتی و به دلیل شدت ضربات وارده پای چوبی شکسته و مشخص شد که پولی در آن وجود ندارد. در اینجا بود که این افراد سر آرتور را به حال خود رها کرده و رفتند اما وی بر اثر شدت ضربات وارد شده با پای مصنوعی خودش جان سپرد.

_ "هنری هال" یک محافظ فانوس دریایی در منطقه "کورنوال " در کشور انگلستان بود. در سوم دسامبر 1755 ، فانوس دریایی که وی در آن کار می کرد دچار حریق شد و او دو نفر از همکارانش علیرغم تلاش زیاد نتوانستند بر آتش غلبه کرده و با سختی فراوان فانوس دریایی را ترک کرده و از محل گریختند. آنها قبل از نجات یافتن توسط مردم محلی تماشاگر سوختن و نابودی فانوس دریایی مذبور بودند. دو روز پس از نجات یافتن این افراد ، هنری به شکل ناگهانی درگذشت. پس از معاینات مشخص شد که تکیه ای چوب سوخته وارد دهان او شده و باعث تخریب اندام داخلی و مرگ وی شده است.

_ "کلمنت والاندیگهام " یک سناتور آمریکایی و شخصیت سیاسی مخالف ریس جمهور وقت آمریکا ، آبراهام لینکن بود. در سال 1871 او دفاع از مردی را که به قتل متهم شده بود به عهده گرفت. متهم در دفاع از خودش اعلام کرده که احتمالا در درگیری خود مقتول با سلاح خویش به پایش شلیک کرده و مرده است. در عین حال کلمنت مشغول نمایش وضعیت در هنگام درگیری با یک سلاح پر بود که سلاح شلیک کرده و با پای وی زخمی شد. وی به دلیل خونریزی جان باخت و مردم متهم نیز تبرئه شده و آزاد شد.

_ در اکتبر سال 1998 میلادی در جریان یک مسابقه فوتبال در شرق کشور آفریقایی کنگو در حالی که بازی با نتیجه مساوی 1_1 بین دو تیم در حال برگزاری بود که یک صاعقه وحشتناک به نفرات در زمین و اطراف آن برخورد کرد. بر اثر این حادثه 11 بازیکن تیم میهمان جان باخته و 31 نفر از تماشاگران نیز دچار سوختگی شدند. نکته جالب اینکه هیچ کدام از بازیکنان تیم میزبان دچار سانحه نشدند./ق پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.