شهروندان ونزوئلايي در حمايت از برنامه هسته اي ايران راهپيمايي كردند

شهروندان ونزوئلايي که از چند ايالت اين کشور از جمله ميراندا ، وارگاس و کاراکاس به پايتخت آمده بودند ، ترور دانشمندان هسته اي ايران را به شدت تقبيح و محکوم کردند و ملت ايران را به ادامه مسير عزت و توسعه تشويق کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شهروندان ونزوئلايي که از چند ايالت اين کشور از جمله ميراندا ، وارگاس و کاراکاس به پايتخت آمده بودند ، ترور دانشمندان هسته اي ايران را به شدت تقبيح و محکوم کردند و ملت ايران را به ادامه مسير عزت و توسعه تشويق کردند.

آنها که پرچم هاي جمهوري اسلامي ايران را حمل مي کردند، با حمل تصاوير و کاريکاتورهاي نمادين، قدرت ملت ايران را در اخراج آمريکا از ايران و طي کردن مسير پيشرفت در سايه استقلال را به تصوير کشيدند.
شهروندان ونزوئلايي همچنين با صدور بيانيه اي از بهره مندي ملت ايران و همه ملت هاي دنيا از فناوري صلح آمير هسته اي ايران حمايت و اقدامات آمريکا و امپرياليسم جهاني را براي جلوگيري از اين مسير محکوم کردند.
شماري از راهپيمايان ونزوئلايي، آمريکا را عامل اصلي ترور دانشمندان هسته اي دانستند و اعلام کردند: اين ترور ها، نشان ترس امريکا از پيشرفت ايراني ها است و اينکه براي امريکا قابل تحمل نيست که يک کشور مستقل پيشرفت کند.
راهپيمايان همچنين تاکيد کردند: فعاليت هاي هسته اي ايران بهانه اي بيش نيست و علت اين همه کارشکني ضد ايران اين است که آمريکايي ها نمي خواهند سلطه خود را بر مناطق مختلف دنيا به ويژه خاورميانه و امريکاي لاتين از دست بدهد.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار