سرمربي تيم فوتسال استيل آذين:

اگر حمايت مالي شويم به ليگ برتر هم مي رسيم/ استيل آذين در مقطعي تا آستانه از هم پاشيدگي پيش رفت

خسروي گفت: در مقطعي تيممان در شرايط بحراني قرار داشت و سرپرست تيم براي حفظ استيل آذين همه تلاشش را به كار بست.

علي خسروي در خصوص حضور اين تيم در ليگ دسته يك و تلاش براي صعود در ليگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تيم استيل آذين را مرحوم بابك معصومي تشكيل داده است. البته مدتي تيم تعطيل شد ولي در نهايت هدايتي ملك باشگاه تصميم نهايي خود را گرفته و به ياد بابك معصومي تيم را با قدرت تشكيل داد.

وي افزود: قرعه سرمربيگري اين تيم امسال به نام من افتاد و من هم با ياد بابك معصومي شروع به كار كردم. در اول فصل استيل آذين شروع خيلي خوبي داشت و مشكلاتي وجود نداشت ولي پس از مدتي مشكلات مالي گريبان ما را گرفت.

خسروي تصريح كرد: در مقطعي استيل آذين تا آستانه از هم پاشيدگي پيش رفت ولي با توجه به اينكه ما با هم هم قسم شده بوديم كه به احترام بابك تيم را حفظ كنيم. ميرزايي سرپرست تيممان همه تلاش را كرد تا تيم را سرپا نگه دارد.

وي با اشاره به اين مطلب تصريح كرد: ميرزايي با هر سختي بود مقد اري پول گرفته و تا حدودي مشكلاتي را برطرف كرد و در نهايت باعث شتاب شرايط خوب تيم برگرديم و در حال حاضر هم در گروه شمال با يك امتياز اختلاف در دره هم قرار داريم.

خسروي خاطر نشان كرد: در صورتي كه تيممان از لحاظ مالي حمايت شود مي توانيم به رده پلي آف صعود كنيم و كانديداي حضور در ليگ برتر شويم.

وي ادامه داد: در حال حاضر در صدر جدول تيم قزوين قرار داد اينهفته بازي ما مقابل تيم صدر جدول است همانطور كه ما روز اول براي درخشش هم قسم شديم مطمئنم در صورت حضور در ليگ برتر هم حمايت خواهيم شد.

سرمربي تيم فوتسال استيل آذين بيان داشت: اگر پشتوانه مالي از تيم ما همچنان ادامه داشته باشد مطمئنم كه سال آينده به عنوان يكي از قدرت هاي برتر وارد مسابقات ليگ مي شويم.

وي گفت: در تيم ما بازيكنان با تجربه اي مانند رضا ناصري، كاظم محمدي وجود دارند. اگر تيم صدر را ببريم و صدرنشين شويم اميد زيادي به حضور قدرتمندان در ادامه راه وجود دارد و اميدواريم اين روند را ادامه دهيم. البته نيم فصل دوم اخيراً‌ آغاز شده است و ما تا پايان ليگ حرف هاي زيادي براي گفتن داريم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار