سلحشور:چرا مسوولان و نمايندگان مجلس عليه گلشيفته حرف نمي زنند؟

من از گلشيفته فراهاني و پدرش كه يك زماني از توده هاي معروف بوده است، تعجبي ندارم. حتي از بسياري از بازيگران سينما هم كه پاك بودند و به عنوان زن‎هاي خوبي در سينما مشهور بودند اما الآن آلوده و بدنام شده‌اند، تعجب نمي كنم، چون سينما ماهيتش اين است اما ماهيت مؤمنين چيست؟ ماهيت علما و بزرگان دين چيست؟ آنها هم ماهيت‌شان اين است كه در برابر فحشا و منكرات و كثافت كاري‌هاي سينما در جامعه امروز ما سكوت كنند؟ اين براي من عجيب تر است.

به گزارش سرویس وب گردی باشگاه خبرنگاران به نقل از رجا، فرج الله سلحشور در باره رفتار غيراخلاقي گلشيفته فراهاني گفته است:
*من از اين اتفاق اصلاً تعجب نمي‌كنم. من از اينكه يك زن بازيگر ايران در خارج از كشور ناهنجار و عريان، بازي كند خيلي تعجب نمي‌كنم؛ چون‌كه سينما تعريفش همين است. سينما براي عياشي ساخته شده است، براي اينكه ابزاري براي مبارزه با فرهنگ‌ها و اعتقاد ملت‌ها و حيا و حجاب و ايمان و پوشش شود، حالا هر ملتي كه مي‌خواهد باشد، نقش سينما اين است و در حقيقت، اين خانم يكي از آن كساني است كه اين تئوري برخاسته از صهيونيسم را عملي كرده است.

*من از اين خيلي تعجب نمي‌كنم ولي يك چيز براي من تعجب‌آور است كه يك انسان مؤمن اين مسائل را ببيند و سكوت كند، اين سكوت يك انسان مؤمن در برابر فحشا و منكر خيلي عجيب‌تر از آن عمل است. آن فرد خودش را نشان داده است، اما آيا مؤمنين ما زبانم لال با سكوت خود دارند خودشان را نشان مي‌دهند؟ آيا مؤمنين ما دروغ مي‌گويند؟ آيا مسئولين جمهوري اسلامي و نمايندگان مجلس ما طرف‌دار و پاي‎بند به حيا، ايمان و حجاب نيستند كه سكوت مي كنند و چيزي نمي گويند؟

*من از گلشيفته فراهاني و پدرش كه يك زماني از توده هاي معروف بوده است، تعجبي ندارم. حتي از بسياري از بازيگران سينما هم كه پاك بودند و به عنوان زن‎هاي خوبي در سينما مشهور بودند اما الآن آلوده و بدنام شده‌اند، تعجب نمي كنم، چون سينما ماهيتش اين است اما ماهيت مؤمنين چيست؟ ماهيت علما و بزرگان دين چيست؟ آنها هم ماهيت‌شان اين است كه در برابر فحشا و منكرات و كثافت كاري‌هاي سينما در جامعه امروز ما سكوت كنند؟ اين براي من عجيب تر است.

* من اصلاً انتظار ندارم كه سينماگران بيايند اعتراض كنند كه چرا خانم گلشيفته فراهاني اين‌طور رفتار كرده است، چون سينماگرها دو گروه هستند: يا خودشان مثل خانم گلشيفته فراهاني هستند و تصاويرشان را در اين سايت‌ها مي‌بينيم، يا مخالف هستند اما آن ايمان يا آن شهامتي را ندارند كه از حيثيت و غيرت و ناموس خودشان دفاع كنند و با جريان موجود هم‌سو شده‌اند.

*بايد از آن‌ها سؤال كرد كه چطور وقتي سلحشور گفت سينماي ما به سمت فحشا و آلودگي گرايش دارد، همه صداي‎شان در آمد و باغيرت شدند ولي الآن كه يك زن ناجور آبروي ما را در دنيا مي برد، هيچ‎كدام صداي‎تان در نمي آيد و همه سكوت مي كنيد؟ اگر ما خداي ناكرده با اين حركات و فحشا همراه نيستيم، چرا سكوت مي‌كنيم؟

*با چه زباني به بزرگان و علماي دين‎مان بگويم كه والله قسم خط دهنده سينما و سيماي ايران سه گروه هستند: ساواكي‌ها، توده‌اي‌ها و ماسون ها. اين سه گروه دارند سينما و سيماي ايران را خط دهي مي كنند. اين به معناي اين نيست كه مسئولان ما اينگونه هستند، اما خط دهنده ها آنها هستند.به داد سيما برسيد كه دارد اخلاق و ايمان و خانواده و قرآن و انقلاب را تهديد مي كند. بايد به مسئولين مملكتي و مسئولين اطلاعاتي كشور گفت چرا بايد شما بنشينيد و تماشا كنيد كه در سيما و سينماي ما چنين انسان هايي كه سابقه‌شان از زمان شاه معلوم است، حضور داشته باشند و اينها خط دهي كنند.

*در يكي از برنامه‌هاي "هفت" كه آقاي بهزاد فراهاني را به‌عنوان نماينده خانواده تئاتر دعوت كرده بودند، وي مطالبي را از طرف خانه تئاتر رسماً اعلام كرد كه بيانگر اين بود كه سياست‌هاي خانه تئاتر مورد تأييد سيماي ما هم هست.

متأسفانه همين‎طور است. در كانون بازيگران ما هم همين‎گونه است. شما ببينيد مسئولين اينها قبل از انقلاب چه كساني هستند؟ يا ساواكي بودند كه هنوز هم هستند، كسي كه زنش و خودش ساواكي بوده است، الآن مسئول يكي از همين سنديكاهاي هنري است./ق پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۰۰:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
دلسوزی آقای سلحشور قابل تحصینه؛ولی در سخنانشان کمی تندروی کردند‏!‏
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۱۲:۴۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
اقای سلحشور در تمام مسایل غالی هستند.هرچند با نظراتشون تا حدودی موافقم.
Iran (Islamic Republic of)
حميد
۱۷:۴۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
زنده باد آقاي سلحشور
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۲:۵۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۱
با سلام
در مورد اینکه سینمای هالیوودی تحت خط دهندگی فراماسونهاست اصلا شکی نیست چون نمادها شون به وضوح در فیلم های هالیوودی مشخصه و تبلیغ میشه البته موسس و سرمایه گذار هالیوود هم فراماسونها هستند ولی اگر سینمای ایران در حال حاضر تحت تاثیر ماسونهاست خیلی جای تاسف و نگرانی هست
این مساله خیلی جدیه و باید بررسی شه چون تاثیراتشو در بلند مدت و بصورت نرم بروز می ده
آخرین اخبار