شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای کابل اداره برق قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم و کابل اداره برق و کشف ۳۳ فقره پرونده در این رابطه خبر داد.

سرهنگ جعفر عباسعلی پور،رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهار داشت: با توجه افزایش وقوع سرقت‌های سیم و کابل هوایی اداره برق در سطح شهر مقدس قم و اهمیت موضوع بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرارگرفت. 

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان و نیز انجام تحقیقات گسترده پلیسی ۲ نفر از سارقان در این خصوص شناسایی و مشخص شد یکی از سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید در محل‌های خلوت و فاقد دوربین اقدام به سرقت کابل برق می‌کند. 

رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد:  با هماهنگی و تعامل مطلوب با دستگاه قضایی استان و بررسی‌های صورت گرفته ۳ نفر از سارقان شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. 

سرهنگ عباسعلی پور اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع و کشف مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق، تلاش کارآگاهان در خصوص شناسایی مالخران احتمالی این پرونده ادامه داشته که نهایتاً ۲ نفر از مالخران نیز شناسایی و دستگیر شدند. 

وی بیان داشت: در بازجویی‌های پلیسی به عمل آمده از متهمان با توجه به ارائه مدارک و مستندات موجود، به ۳۳ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار