سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکومان امنیتی که مزدوران پروژه‌ی «ایران‌هراسی» شده‌اند + تصاویر

دروغ‌پراکنی کینه‌توزانه نسبت به ملت ایران، در حالی است که نمایندگان سازمان بهداشت جهانی در بازدید‌های میدانی از خط مقدم نبرد ایران با ویروس کرونا از سطح بالای نظام درمان ایران گفته‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که ابعاد سوء مدیریت در ایالات متحده، هر روز بیش از پیش آشکار می‌شود، مقامات دولت ترامپ هنوز با شدّت و حدّت پروژه‌ی «ایران‌هراسی» خود را ادامه می‌دهند و این از عمق دشمنی آن‌ها نسبت به مردم ایران خبر می‌دهد.

در حالی که طبق برخی گمانه‌زنی‌های جدید، به خصوص گزارشی که در یکی دو روز اخیر در رسانه‌های ژاپنی منتشر شده، مبداء کورونا ویروس به احتمال قوی خود ایالات متحده بوده و بخش زیادی از مبتلایان به آنفولانزا که در سال ۲۰۱۹ جان خود را در آمریکا از دست دادند، در گمانه‌زنی‌های جدید، احتمالا مبتلا به کرونا بوده‌اند، برایان هوک، مسوول یهودی‌تبار و صهیونیست امور ایران در وزارت خارجه آمریکا در تازه‌ترین اظهارنظر، شیوع ویروس کرونا در ایران را نتیجه سوء‌مدیریت جمهوری اسلامی خواند و در کمال وقاحات مدعی شد که "ایران کمک‌های پیشنهادی آمریکا برای مقابله با کرونا را قبول نکرده است". این ادعا‌های دروغین در حالی است که آمریکا در کمال بی‌شرافتی، همه کانال‌های واردات اقلام پزشکی و دارو را از ماه‌ها قبل به ایران تحریم کرده است و البته دولت ترامپ در زیر انتقادات شدید از سوی رسانه‌ها و مقامات سیاسی این کشور به واسطه‌ی بی کفایتی، سوء‌مدیریت و جدی‌نگرفتن شیوع این بیماری قرار دارد.

وب سایت نشریه آمریکایی «تایم» در گزارشی تازه نوشت که استراتژی دولت ترامپ برای مبارزه با ویروس کرونا خیلی ساده بود که همان «دور نگه داشتن ویروس از ایالات متحده» از طریق محدودیت‌های مسافرتی، قرنطینه اجباری بود که تاکید می‌کرد این سیاست‌ها موثر هستند. اما افزایش آمار‌ها نشان می‌دهد این سیاست‌ها موثر نبودند.

وقتی سرانجام این ویروس وارد ایالت واشنگتن شد، دولت کُند با آن برخورد کرد و متخصصان می‌گویند واکنش آمریکا هفته‌ها و شاید ماه‌ها عقب‌تر از برنامه لازم برای مبارزه با ویروس کرونا است. روز پنجشنبه، مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا، اعلام کرد که در این کشور، به اندازه کافی کیت تست کرونا وجود ندارد. یا وزیر بهداشت کابینه در جلسه استماع سنا گفت که اگر هم واکسن کرونا در آمریکا ساخته شود، اصلا ارزان و در دسترس همه نخواهد بود.


اذعان مایک پنس به کمبود کیت تشخیص کرونا در آمریکا

با وجود این گزارش و ده‌ها گزارش مشابه، لشکری از مزدوران بی‌وطن که متاسفانه نام ایرانی بر خود گذاشته‌اند، به کمک تیم صهیونیستی کاخ سفید آمده‌اند تا در خیانتی آشکار به وطن، پروژه‌ای «ایران‌هراسی» را تکمیل کنند. در یکی از تازه‌ترین مصادیق این رفتار خائنانه، دو برادر با نام‌های «آرش علایی» و «کامیار علایی»، مقاله‌ای در روزنامه نیویورک‌تایمز منتشر کردند که عنوان آن چنین است: «چگونه ایران کاملا و مطلقا در مواجهه با کرونا اهمال کرده است؟»


«چگونه ایران کاملا و مطلقا در مواجهه با کرونا ویروس اهمال کرده است؟» به قلم آرش و کامیار علایی در روزنامه نیویورک‌تایمز


آرش (راست) و کامیار علایی

این دو برادر وطن‌فروش، در مقاله‌ای سراسر سیاه‌نمایی، به نقل از منابع مجهول و بدون هیچ نوع مدرک و منبع قابل اثبات، نظام بهداشت و درمان ایران را در مقابله با کرونا کاملا فشل، منهدم و ناکارآمد ترسیم می‌کنند و جهاد شهادت‌طلبانه هزاران پزشک و پرستار و کادر‌های درمانی، داوطلبان، نیرو‌های انقلابی و مسوولان کشوری و لشکری را که در خط مقدم مقابله با این ویروس هستند و چندین تن از آنان در این جهاد، تاکنون مبتلا شده‌آند و حتی جان خود را زا دست داده‌آند، مخدوش و وارونه جلوه می‌دهند.

دروغ‌پراکنی کینه‌توزانه این دو برادر نسبت به ملت ایران، در حالی است که نمایندگان سازمان بهداشت جهانی در بازدید‌های میدانی از خط مقدم نبرد ایرانی‌ها با ویروس کرونا، در چند گزارش از سطح بالا و پیشرفته‌ی نظام سلامت و درمان ایران گفته‌اند.

توئیت‌های حساب دفتر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی درباره کارزار مبارزه با کرونا در ایران

همچنین، روز پنجشنبه (۱۶ اسفند)، دکتر هاملمن، نماینده سازمان بهداشت جهانی که در راس هیاتی برای ارزیابی نحوه مواجهه ایران با کرونا وارد ایران شده و از چند بیمارستان در تهران و استان‌های دیگر بازدید کرده، در مصاحبه با شبکه CBC کانادا از شگفت‌زدگی خود از سطح بالای خدمات نظام بهداشت و درمان ایران به مبتلایان گفت و ایران را دارای پیشرفته‌ترین نظام درمانی منطقه خواند.

این تیتر بسیار سیاه و هراس‌افکن که این دو وطن‌فروش برای مقاله خود برگزیده‌اند، جمهوری اسلامی ایران را کشوری در سطح کشور‌های فقیر و ضعیف جنوب آسیا و آفریقا ترسیم می‌کند که چه به لحاظ مدیریتی و چه امکانات و نظام درمانی فروپاشیده است. این حد از کینه‌توزی در «ایران‌هراسی»، تنها از مزدوران دستگاه‌های امنیتی جنایتکاری، چون سیا برمی آید، وگرنه ایران از جمله کشور‌هایی است که شفاف‌ترین سیاست‌ها را در اطلاع‌رسانی نسبت به شیوع کرونا برگزیده و همکاری کاملی با سازمان بهداشت جهانی دارد. این در حالی است که همین کشور همسایه، جمهوری ترکیه، با جمعیتی حدودا به اندازه ایران، که یکی از ستون‌های اقتصاد آن گردشگری است و پذیرای میلیون‌ها گردشگر خارجی است، پنهان‌کاری وقیحانه‌ای را درباره میزان شیوع بیماری و آمار مبتلایان در پیش گرفته است. یا کشورهایی، چون هند و عراق و پاکستان و افغانستان اصولا زیرساخت‌های درمانی لازم را برای تشخیص بیماری ندارند و تقریبا هیچ نظام شفافیت و آماردهی در این زمینه در این کشور‌ها در زمینه شیوع کرونا موجود نیست.

اما برادران علایی کیستند که چنین عیان به پیاده‌نظام رسانه‌ای صهیونیست‌ترین و ضدایرانی‌ترین تیم حاکم بر کاخ سفید تبدیل شده‌اند؟

روز ۳۰ دی ۱۳۸۷، مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، در یک نشست خبری درباره «طراحی پروژهء‌ی براندازی نرم در ایران» خبر داد. چند روز قبل‌تر از آن، روابط عمومی دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، خبر داد که چند نفر به اتهام تلاش برای براندازی نرم با حمایت آمریکا به حبس محکوم شدند. مدیرکل ضدجاسوسی وزارت در نشست خبری خود گفت که چند نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر شدند که «آرش علایی» و «کامیار علایی» دو نفر از آنان بودند.


آرش (راست) و کامیار علایی

بر اساس اظهارات این مقام امنیتی، این افراد با تشکیل گروه‌های ۱۵ تا ۲۰ نفره از برخی گروه‌های اجتماعی از جمله، نخبگان علمی، روحانیون، پزشکان، استادان دانشگاه و هنرمندان و ورزشکاران، برای آنان سفر‌های علمی به ایالت‌های مختلف آمریکا ترتیب می‌دادند و در این سفر‌ها آمریکایی‌ها با تأثیر فکری بر این گروه‌ها آمریکا را تنها ناجی ایران معرفی می‌کردند.

این مقام ارشد وزارت اطلاعات افزود که «ایجاد بحران‌های اجتماعی، راه‌اندازی تظاهرات خیابانی و دخالت در مسائل قومیتی» از جمله دیگر مواردی بود که متهمان به دنبال آن بودند. او افزود که شبکه‌ای که این دو برادر در پیوند با آن قرار داشتند، مستقیما زیر نظر برخی عناصر دولت آمریکا از جمله ویلیام برنز، رامین عسگرد و گلی عامری فعالیت می‌کرد.

وی در ادامه ایجاد بحران‌های اجتماعی، تظاهرات‌های خیابانی و دامن زدن به اختلافات قومی را از اهداف این گروه برشمرد و گفت:

" آن‌ها در آذربایجان یک تعداد از هموطنان ما را به دام انداختند و اتباع آذری را با خود همراه کردند، هم‌چنین با دامن زدن به مسئله تعصبات قومی قصد تهییج آن‌ها را داشتند، هم‌چنین قصد داشتند در قالب NGO‌ها حرکت‌های مختلف مانند نافرمانی مدنی و مبارزات بدون خشونت را دنبال کنند که در مقطع خود با آن برخورد و آن اهرم هم از سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا گرفته شد. " [۱]در نهایت در ۲ بهمن ۸۷، حکم دادگاه این دو برادر صادر شد و آرش علایی به ۶ سال زندان و کامیار به ۳ سال زندان محکوم شدند.

در ۲۱ بهمن همان سال، کامران باقری لنکرانی، وزیر بهداشت و درمان وقت»، این دو برادر را به «تبلیغ علیه فعالیت‌های جمهوری اسلامی در پوشش مقابله با ایدز» متهم کرد. لنکرانی اضافه کرد:

" ما در وزارت بهداشت جاسوس نداریم، اما خارج از وزارت بهداشت افرادی در پوشش درمان ایدز فعال بودند که وزارت اطلاعات به موقع آنان را شناسایی و با آنان برخورد کرد. "

و البته چهره‌سازی از این دو محکوم امنیتی، به مانند پرونده‌های دیگری که عوامل جاسوسی و عملیاتی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در داخل به دام می‌افتند، از همان زمان انتشار خبر دستگیری آن‌ها آغاز شد و فشار رسانه‌ای، سیاسی و دیپلماتیکی از سوی نظام سلطه برای آزادی آن‌ها کلید خورد. وقتی هم که این دو بعد از آزادی از زندان به دامن کارفرمای خود، یعنی آمریکا بازگشتند، سیل جوایز به بهانه‌های مختلف به سوی آنان سرازیر شد و همزمان در یک روند خزنده، این دو تبدیل به «رفرنس» در مورد اوضاع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و پزشکی ایران در شبکه‌های فارسی زبان وابسته به دولت‌های بیگانه شدند.


اهدای جایزه به برادران علای توسط شارون استون (هنرپیشه آمریکایی)

و البته این هزینه‌های گزاف برای «برندسازی» از این دست عوامل ضدامنیتی که به واسطه لو رفتن و دستگیری، برای عملیات در داخل کشور سوخته‌اند، برای آن است که در سنگر دیگری علیه ملت ایران به کار گرفته شوند.

شیوه کار هم البته روشن و آشناست. برادران علایی، که به عنوان دو «پزشک» و «کارشناس آشنا با نظام بهداشت و درمان ایران»، مقاله‌ای به شدت سیاه و هراس‌آور درباره‌ی شیوع کرونا در ایران در معروف‌ترین و بزرگ‌ترین روزنامه آمریکا منتشر می‌کنند و همین مقاله، دستاویز زنجیره‌ای از گزارش‌های مکتوب و تصویری برای پیشبرد پروژه «ایران‌هراسی» می‌شود و این‌گونه، در بزنگاهی این‌چنین، مزدوران وطن‌فروشی که از سوی نظام سلطه برای آن‌ها هزینه‌های گزافی شده است، ماموریت کثیف خود را تکمیل می‌کنند.

دانستنی های جالب ، مفید و عجیب از سراسر دنیا در سرویس وبگردی

۵ فیلم ترسناک جذاب و دیدنی برای کسانی که به ژانر وحشت علاقه‌ای ندارند

در کشور هند این جملات را هرگز به زبان نیاورید

۸ راز یک بورانی خوش طعم

فصل بهار در کشور چین + تصاویر

کشفی عجیب درباره تاثیر سیگار الکترونیکی بر بدن

طرز تهیه مرغ پرتقالی مجلسی خوشمزه

رونق آثار هنری «آخرالزمانی» در بحبوحه‌ی شیوع کرونا/ پیش‌بینی فیزیکدان معروف در سال ۲۰۰۴ از شیوع جهانی ویروسی مرگبار + تصاویر

تماشایی‌ترین تصاویری که از حیات وحش شکار شده است

چالش متفاوت لبخند سال‌ها پیش + تصاویر

لکه ماژیک را چگونه پاک کنیم؟

بهترین راه‌های تمیز کردن کاغذ دیواری منزل!

خوردن سیر خام مفیدتر است یا سیر پخته؟

بهترین و آسان‌ترین راه‌های مانکن شدن تا قبل عید

بهترین روش تمیز کردن دیوار‌ها

۱۰ کاربرد بی نظیر روغن اسطوخودوس در زندگی

طرز تهیه کوکوی برگ کرفس

با مصرف این آجیل تا عید حسابی لاغر شوید

جزئیاتی تکان‌دهنده از زورگیری‌های خونبار باند «کوتوله»

چگونه مامور قلابی را تشخیص دهیم؟

کاهوی فضایی فرقی با کاهوی زمینی دارد؟

خواسته عجیب حاج قاسم از فرمانده سپاه کرمان

اصلاحات «بن سلمان» با ریتم شش و هشت/ لشکر مطربان و رقاصان آماده فرمان ولیعهد خام سعودی!

حکم پرداخت خمس برای زوجین شاغل چگونه است؟

هوسرانی غول تهیه‌کنندگان هالیوود کار دستش داد

آقای آهنگساز هم به ویروس کرونا مبتلا شد

زنان آتش نشان بیشتر در معرض این بیماری مرگبار هستند

در روز‌های کرونایی چگونه به دیدار پدر و پدر بزرگ‌ها برویم؟

۵ غذای عجیب که با شکنجه حیوانات تهیه می‌شود! + تصاویر

قدم به قدم در کوچه باغ‌های «شامرزا» + تصاویر

۶ رفتار غلط در مواجهه با ویروس کرونا

طرز تهیه کسرول سیب زمینی

خوراکی‌های ضد ریزش مو

از طرز تهیه انواع واویشکای شمالی تا ساندویچ مرغ خوشمزه برای عصرانه

در این هواپیما جایی برای نشستن کرونا نیست!

دسر موس خوشمزه + طرز تهیه

نحوه تمیز کردن قابلمه سوخته

مرگ مشکوک زوج شطرنج باز در اثر گاز بادکنک!

نحوه پاک کردن لکه چسب

مردی که مسیر زندگی ظریف را تغییر داد + عکس

انواع تب‌سنج و روش صحیح اندازه‌گیری تب

کامل‌ترین و بهترین طرز تهیه مربای لبو خانگی قرمز خوشرنگ

دعایی برای دفع بلا از حضرت سلمان که بر روی ذوالفقار نوشته شده بود

با کار دستی‌های زیبا و هنری خانه تان را دگرگون کنید

تنفر پسر آقای کارگردان از پدر و خاطراتش

با این ترفند ساده دیگر هرگز همراه بردن چتر یا کلید را فراموش نخواهید کرد!

فاصله اراک تا ارومیه چقدر است؟ + نقشه سفر

آموزش آشپزی؛ از میگو پلو خوشمزه جنوبی تا آش ترش و بال ترش مرغ + طرز تهیه

چرا هر کس صدای خود را همان طوری که دیگران می‌شنوند، نمی‌شنود؟

منبع: تسنیم



منبع: مشرق

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۹ دی ۱۴۰۰
اگه ادامه دهید ان شاءالله به عوامل داخلی روح الله زم میرسید
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
حتما جز شرایط اقامت اش است .اینجور اشخاص وجدان و اخلاق ندارند و عذاب وجدان خواهند گرفت .به اینخاطر افسرده هستند
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
خدایا مومنین و مومنات عالم رو از شر ستمگران نجات بده صلوات
علیرضا صادقزاده
۱۸:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
خداوند در قران سوره ال عمران گفته که خداوند به هیچ کس وهیچ قومی نه بدی میکند و نه بلایی نازل میکند هر بدی و بلایی که به انسان برسد نتیجه اعمال و کارهایی است که در طول زندگی انجام داده است. و خداوند درجای دیگر در قران کریم گفته که حتی هیچ برگی بدون اراده و دستور خداوند از درخت بر زمین نمیافتد پس این کرونا هم بلایی از جانب خداوند برای مردم زمین به خاطر تمام اعمال زشت مردمان زمین بیاییدد ر این ماه خداوند که ماه رجب به نام خداوند است به خداوند التماس کنیم تا از گناهانمان بگذرد و این بلا را دفع کند انشاالله
امید
۱۷:۲۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
ایران بایستی افزایش و روند این بیماری را همراه با جانبختگان این بیماری مستند سازی کند. تا نسل هایی بعدی از امریکا ییها در خواست خسارت کند. امریکا با تحریم های غیر انسانی تمام زیر ساختارها ایران را در زمینه بهداشت نابود کرد و مستقیما مسئول مرگ هزاران تن ایرانی شد. هولوکاست به این عمل امریکا گفته می شود.
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
واقعا ؟؟؟
بیکاری
تورم
ازدواج
بی پولی
پارت بازی
مستاجری
پراید 70 میلیون
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
مرگ بر وطن فروش!
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
من نمیدونم چرا جاسوسها در ایران نهایت حبسی که میخورن ۵یا۶ سال زندانیه درصورتی که اگر در کشور دیگری باشن یا اعدام میشن ویا حبس ابد میخورن داستان چیه ؟کیا نفوذ دارن که اینهارو سریع آزاد میکنن.یه دزد که ده کیلو پرتقال دزدیده بود رو دوسال حبس بریدن براش چون سابقه داشت ولی کسی که یه مملکت رو میخواد بهم بریزه وبه نابودی بکشونه راحت آزاد میشه ؟
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
چرا زندانی ابد بهشون ندادن جاسوس کمتریم حکمش ابد است کمترینش حالا برن اونجا بلبل زبونی کنن !
بهمن
۱۴:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
و مکرو ومکرالله والله خیروالماکرین........همین وبس
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
کرونا ساخت آزمایشگاه های بیولوژیک اسرائیل با همکاری آمریکاست برای ضربه به چین ایران روسیه ...... سالها بعد اسنادش میاد بیرون
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
اگه صحت داشته باشه انرا رژیم کمونیستی چین براه انداخت وبرای اینکه اقتصاد جهان را تصاحب کند وشرکتهای برند اروپایی وامریکاراکه درچین مستقرهستند خریداری کند که همین چندروز پیش وقتی شیوع کرونا دروهان بیشتر شد وسرمایه گذاران شرکتهای برند ازچین فرار کردند وقیمت سهام مخصوصا قیمت برندها خیلی پایین اومد والان هم چین باقیمت پایین تر به شرکتهای برند پیشنهاد خرید داده است پس الکی پای مصاحبه مقامات مانشین وتفسیر نکن تمام این گرفتاری برسرچین هست تا بتواند واکسن را که حتما چندوقت دیگه اعلام ساختش را میکند باقیمت گزاف بفروشد اقتصاد دنیارا شکست واقتصاد خودش را رونق ببخشد
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
تمام اینها خودشان نوعی میکروب خطرناکتر از کرونا هستند و خالق کرونا هم کافران وحرام خوران ونجس خوران و منکران خدا در زمین یعنی همان فرعونهای معاصر هستند .
والا کسی در ایران موش و خوک ومیمون و خفاش خونخوار وسگ وگربه........که در دین حرام شده نمی خورد
مونا
۱۲:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
آرزویتان برای ضربه به ایران را به گور خواهید برد، ما تا آخرین نفس ایستاده ایم، انشاالله به زودی نابودیتان را جشن می گیریم، فتحا مبینا
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
مونافرار ممکن نیست
کرونا شمشیر امام زمان است انشالله همه ظالمانرا از جهان خواهد برد
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
آخه میدونید این کرونایی که تو ایرانه پدرسوخته ست .ولی کرونایی که تو ۹۴کشور دیگه اومده ویروس با ادبیه
نهایت بی انصافیه که فقط همیشه بگیم مسوولا،مسوولا-پس سهم مردم خودشون چی میشه.منکر بعضی از کوتاهیها از جانب مسوولا نیستم .شاید میشد بهتر از اینا کار کنن امامردم هم مقصرند اگر از همون اول که چند مورد شناسایی شد رعایت میکردن وضعیت اینقد بحرانی نمیشد،تازه وضعیت اینه ولی نگاه کنین همه راه افتادن برن مسافرت،اینجا بحث سر فرهنگه تا کم کاری مسوولا
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
نه اینجوری ام نیست .
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
کرونایی که تو ایرانه مردم آزار .ولی کرونایی که تو ۹۴کشور دیگه اومده ویروس با ادبیه??فرار ممکن نیست
کرونا شمشیر امام زمان است انشالله همه ظالمانرا از جهان خواهد برد
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
از ته دل با تمام وجودم مرگ بر امریکا
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
بگو ولی فرار ممکن نیست ناشناس
کرونا شمشیر امام زمان است انشالله همه ظالمانرا از جهان خواهد برد
محمدرضا
۱۱:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
بدبختای گشنه بخاطر پول چکارایی که نمیکنن قیافه هاشونو فقط نگاه کنید متوجه شخصیت پوچی ک دارند میشین ، امیدوارم کرونا بگیرید و بمیرید بی صفت ها
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
محمدرضا فرار ممکن نیست
کرونا شمشیر امام زمان است انشالله همه ظالمانرا از جهان خواهد برد
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
مردم شجاع وغیورایران این بحران راهم پشت سرخواهندگذاشت وباسربلندی ازآن خارج می شوندودرآخرروسیاهی به ذغال می ماندماباهم کروناومزدوران داخلی وخارجی راشکست خواهیم داد.انشاالله وبه یاری خدا
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
این بحران نیست فرار ممکن نیست
کرونا شمشیر امام زمان است انشالله همه ظالمانرا از جهان خواهد برد
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
یه چی میگن
هر چه با من کرد ان اشنا کرد
اقا دوست داری خارج زنگی کنی چه میدونم هر غلطی خواستی بکن ولی شرف داشته باش با لگد مال کردن کشور و مردمت برای خودت پله ترقی نساز
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
مصداقش درست بود
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
همشون یهودیت . تمام اسماشون یهودیه
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
همشون یهودین?????فرار ممکن نیست
کرونا شمشیر امام زمان است انشالله همه ظالمانرا از جهان خواهد برد
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
یه مشت حیوون جنایت کار با پوشیدن کت شلوار و کرابات و یه لبخند مصنوعی! میخوان خودشونو قاطی آدما کنند!!! اما نمیتونن حنای خائنین به وطن پیش هیچکس رنگی نداره!
محمد جواد کرمی
۱۰:۱۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
بعضی ها برای یک تکه استخوان برای اربابشان چه دمی تکان می دهند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
محمد جواد کرمی فرار ممکن نیست
کرونا شمشیر امام زمان است انشالله همه ظالمانرا از جهان خواهد برد
رضا
۰۹:۵۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
ما ۸ سال دفاع مقدس نداشتیم ۴۱ سال دفاع مقدس داریم.
ما مقابل کفر، نفاق و منافقین، پول و آهن و سنگ پرستان، خیانت و خائنین و نفوذی ها، ظالمین، دروغگویان و دروغ پراکنان، شهوت پرستان و ... ایستادیم و به اذن خداوند پیروز و سربلند بیرون میاییم از این جنگ و آتش بزرگ.
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
رضا فرار ممکن نیست
کرونا شمشیر امام زمان است انشالله همه ظالمانرا از جهان خواهد برد
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
بله ناشناس ۱۶:۱۱فرار ممکن نیست کرونا شمشیر امام زمان است ان شا الله تو رو از جهان خواهد برد
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
وطن ناموس است
و شما یک مشت بی غیرت هستید که کاسه لیس دشمن کشورتون شدید.
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
امیدوارم برن به جهنم هر چه زودتر
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
برن به جهنم??فرار ممکن نیست
کرونا شمشیر امام زمان است انشالله همه ظالمانرا از جهان خواهد برد
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
الان دیگه همه چی پوله. به طرف میگن بیا این جملات رو بگو ما به بهت دلار میدیم.
مهدی
۰۸:۰۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
واقعا تو ژاپن هم مردمانی دارن که به کشور خود خیانت میکنن؟یا مردمانی دارن که در هر شرایطی دست در دست هم کشورشون رو میسازن