با سلام خرید خودروی کار کرده واقعا دشواره دقیقا مثل هندونه سربسته میمونه هر چی هم که حرفه ای باشی کسی نمیدونه داخل موتور چه خبره و فردا چی میشه بهتره خودروی صفر خرید بشه اگر هم دست دوم میخوای بخری از ادم اشنا و بشرط سالم بودن با درج کتبی در قولنامه بخری
یه نکته : ماشینایی که اتاقشون تو تصادف کج شده و در نگاه اول مشخص نیست رو این طوری چک کنید که یه ماشین پشت شما حرکت کنه و ببینه که اکسل ها کج نباشن چون توی اتوبان یه همچین موردی رو دیدم خیلی ناجور بود چره عقب داشت میرفت راست چرخای جلو میرفتن چپ!!
دوستان سلام ی نکته ک اینجام اشاره شده. بعضی از دلالها تو موتور روغن دیزل(قطار) میریزن ک خیلی غلیظه و تا چند مدت ن نشتی میکنه و ن صداهای موتور ملوم میشه پس حتما ب یک مکانیک یا تعویض روعنی نشون بدیم
دوستان سلام ی نکته ک اینجام اشاره شده. بعضی از دلالها تو موتور روغن دیزل(قطار) میریزن ک خیلی غلیظه و تا چند مدت ن نشتی میکنه و ن صداهای موتور ملوم میشه پس حتما ب یک مکانیک یا تعویض روعنی نشون بدیم
عالی بود . منم به تحربه خودم اضافه میکنم که :
سه رکن اصلی ماشین که شماره موتور ، شماره شاسی ، شماره اتاق بررسی بشه که دستکاری نشده باشه . سیلندر پاره نباشه و دوختگی نداشته باشه . در خودروهایی که کاپوت وگلگیر یا صندوق عقب رنگ خورده، سرشاسی جلو وعقب چک بشه . لرزش ماشین و فرمان در حالت روشن و درجا چک بشه که نشون ازکارکرد و تنظیم موتور میده . در حالتی که ترمز دستی کشیده شده خودرو در دنده یک قرار میدیم و کلاج رو کمی رها میکنیم تا وضعیت دست موتور و دیسک وصفحه مشخص بشه
سلام اگه میخوایید بدونید ک موتور ماشین مشگل اساسی نداره انگشت اشاره تون رو داخل لوله اگزوز کنید اگه انگشتتون سیاه یا چرب شد بدونید ک موتور یا روغن سوزی داره یا بخار.با تشکر
با سلام
در بند 11 درب کارتر را باز کنید غلط بود و به جای آن باید بگوید درب سوپاپ را باز کنید ، کارتر محفظه روغن بود و میل لنگ بود ، در زیر موتور قرار دارد و درب سوپا در بالاترین قسمت موتور می باشد و در ادامه این بند دود سیاه نامیران بودن کاربراتور و در ماشین ها ی انژکتوری تنظیم نبودن سیستم سوخت رسانی بوده و دود آبی رنگ نشانه روغن سوزی بود که از رینگ و پیستون یا گیت می باشد .
سه رکن اصلی ماشین که شماره موتور ، شماره شاسی ، شماره اتاق بررسی بشه که دستکاری نشده باشه . سیلندر پاره نباشه و دوختگی نداشته باشه . در خودروهایی که کاپوت وگلگیر یا صندوق عقب رنگ خورده، سرشاسی جلو وعقب چک بشه . لرزش ماشین و فرمان در حالت روشن و درجا چک بشه که نشون ازکارکرد و تنظیم موتور میده . در حالتی که ترمز دستی کشیده شده خودرو در دنده یک قرار میدیم و کلاج رو کمی رها میکنیم تا وضعیت دست موتور و دیسک وصفحه مشخص بشه
در بند 11 درب کارتر را باز کنید غلط بود و به جای آن باید بگوید درب سوپاپ را باز کنید ، کارتر محفظه روغن بود و میل لنگ بود ، در زیر موتور قرار دارد و درب سوپا در بالاترین قسمت موتور می باشد و در ادامه این بند دود سیاه نامیران بودن کاربراتور و در ماشین ها ی انژکتوری تنظیم نبودن سیستم سوخت رسانی بوده و دود آبی رنگ نشانه روغن سوزی بود که از رینگ و پیستون یا گیت می باشد .