نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۳۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
سیروس احمدی
۱۶:۴۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
با سلام خرید خودروی کار کرده واقعا دشواره دقیقا مثل هندونه سربسته میمونه هر چی هم که حرفه ای باشی کسی نمیدونه داخل موتور چه خبره و فردا چی میشه بهتره خودروی صفر خرید بشه اگر هم دست دوم میخوای بخری از ادم اشنا و بشرط سالم بودن با درج کتبی در قولنامه بخری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
یه نکته : ماشینایی که اتاقشون تو تصادف کج شده و در نگاه اول مشخص نیست رو این طوری چک کنید که یه ماشین پشت شما حرکت کنه و ببینه که اکسل ها کج نباشن چون توی اتوبان یه همچین موردی رو دیدم خیلی ناجور بود چره عقب داشت میرفت راست چرخای جلو میرفتن چپ!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۲۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
ممنون ولی بعضی از مردم قبل از گرونی دولت گرونی رو وارد بازار میکنند به هوای اینکه گرون بفروشند ولی بعد گرون می خرند بعد از تورم حرف میزنند
Iran (Islamic Republic of)
احمد قشمیان
۲۱:۰۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
بهترین کار این است ماشین را در بنگاه معامله کنید .و از بنگاه بخواهید صحت تمامی موارد را تایید کتبی مهر کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
خیلی عالی بود تشکر
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۳۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
دوستان سلام ی نکته ک اینجام اشاره شده. بعضی از دلالها تو موتور روغن دیزل(قطار) میریزن ک خیلی غلیظه و تا چند مدت ن نشتی میکنه و ن صداهای موتور ملوم میشه پس حتما ب یک مکانیک یا تعویض روعنی نشون بدیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۳۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
دوستان سلام ی نکته ک اینجام اشاره شده. بعضی از دلالها تو موتور روغن دیزل(قطار) میریزن ک خیلی غلیظه و تا چند مدت ن نشتی میکنه و ن صداهای موتور ملوم میشه پس حتما ب یک مکانیک یا تعویض روعنی نشون بدیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۱۷ ۲۷ دی ۱۳۹۶
عالی بود.سپاس گزارم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۲۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
عالی بود . منم به تحربه خودم اضافه میکنم که :
سه رکن اصلی ماشین که شماره موتور ، شماره شاسی ، شماره اتاق بررسی بشه که دستکاری نشده باشه . سیلندر پاره نباشه و دوختگی نداشته باشه . در خودروهایی که کاپوت وگلگیر یا صندوق عقب رنگ خورده، سرشاسی جلو وعقب چک بشه . لرزش ماشین و فرمان در حالت روشن و درجا چک بشه که نشون ازکارکرد و تنظیم موتور میده . در حالتی که ترمز دستی کشیده شده خودرو در دنده یک قرار میدیم و کلاج رو کمی رها میکنیم تا وضعیت دست موتور و دیسک وصفحه مشخص بشه
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۷:۳۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
سلام اگه میخوایید بدونید ک موتور ماشین مشگل اساسی نداره انگشت اشاره تون رو داخل لوله اگزوز کنید اگه انگشتتون سیاه یا چرب شد بدونید ک موتور یا روغن سوزی داره یا بخار.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۰۹:۴۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
عالي
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۷:۵۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
با سلام
در بند 11 درب کارتر را باز کنید غلط بود و به جای آن باید بگوید درب سوپاپ را باز کنید ، کارتر محفظه روغن بود و میل لنگ بود ، در زیر موتور قرار دارد و درب سوپا در بالاترین قسمت موتور می باشد و در ادامه این بند دود سیاه نامیران بودن کاربراتور و در ماشین ها ی انژکتوری تنظیم نبودن سیستم سوخت رسانی بوده و دود آبی رنگ نشانه روغن سوزی بود که از رینگ و پیستون یا گیت می باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
ال نود سال 86 مبلغ 7600000 تومان بود الان شده بالای 40000000
Iran (Islamic Republic of)
SAEED
۰۹:۴۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
و الان شده 120میلیون تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
و الان ۲۰۰ میلیون تومان
Iran (Islamic Republic of)
محسن.کام
۲۳:۰۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
والان شده ۲۴۰میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۸:۳۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
و الان شده 398 میلیون تومن ناقابل
Iran (Islamic Republic of)
بیژن
۱۷:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
واقعا که نکات فوق العاده ای بود . سپاس و درود بر شما .