من چه خوش خیال بودم ... میگم دیروز وقتی به کارمند تامین اجتماعی گفتم ازت شکایت می کنم همکارش برگشت گفت تو رو خدا از منم شکایت کن پس بگو چه خبره خودشون هم می دونن اینا همش الکیه هرکاری دلشون بخواد می کنن
سلام
خواهشا" از دفاتر پیشخوان دولت بصورت نامحسوس بازدید کنید برای ما لیست رد نمی شه حقوق دویست هزار تومن میدن و در حساب ما نهصد هزار میریزند و برمیدارند تا کسی مچشون رو نتونه بگیره راست میگید
بیایید و اقدام کنید دفتر بی تا ازاین جمله هست بلوار امین ک 31
سلام از یزد پیام میدم من کاشیکارم 1390 بیمه کارگران ساختمانی شدم با پرداخت دو سال بیمه بدون دلیل بیمه اینجانب را قطع نموده اند با مراجعه به شعبه سه یزد بازرسان شعبه با پرخاشگری گفتن که با شما تماس گرفتیم جواب ندادین وهمکاری نداشتی خواهشمند است پیگیری نمایید
سلام تامین اجتمایی شهر مامونیه،مرکز شهرستان زرندیه اصلا مسولیت پذیر نیستن،هیچوقت به کار مردم رسیدگی نمیکنن
باجه اطلاعات همیشه خالی،هی مردم رو از این باجه به اون باجه میفرستند من یکی که ازشون نمیگذرم
سلام. از استان فارس پیام میدم من نزدیک یک سال بیمه هستم. از بلندی افتادم که موجب شد مفصل پای راستم خرد بشه بعد از تعویض مفصل و خرج هنگ گفت بیمارستان که نغدا حساب کردیم با قرض و بده الان که خواستیم صورت حساب به تامین اجتمای بدیم مبگن باید بالا پنج سال بیمه باشی اگر پای سسابقه باشد میدانسیم که چه موقع اتفاق واسمون میفته که خوب بود
سلام از ۱/۱۰/۹۳ از سازمان هوافضا که بصورت شرکتی کار میکردم با تعداد زیادی از همکاران تعدیل شدیم و به همراه نامه اتمام پروژه بدون شکایت از کارفرما دنبال بیمه بیکاری رفته ایم. حالا با توجه به ماده ۸آیین نامه اجرایی کار ما باید ظرف یکماه رسیدگی میشد حالا نامه جمعی کارکنان بیکار شده بین بیمه شعبه ۱۶ و شعبه ۱و شعبه یوسف آباد به بهانه بازرسی پاسکاری میشود. لطفا افراد با ادب و متعهد به انجام امور مردمی را در جایگاه متولیان قرار دهید نه عده ای بی درد.
سلام
ما نیروی حراست دانشگاه چمران اهوازیم کار ما نگهبانی و شیفتی هست ولی متاسفانه حق شیفت و سختی و زیان اور از سوی مدیرت دانشگاه به طور کامل الان 18 ماهه که قطع شده خواهشا پیگیری کنید...
باسلام چرا شعبه محمدی فیش حقوقی مستمربگران درسایت نمی دهد ولی در تمام شعب استان قزوین براحتی فیش مستمر رویت میشود ومسولین محترم شهر محمدیه پاسوخ درست نمی دهند با تشکر
هیچ ارگانی را به این بی نظمی و و بی قانونی ندیدم
فقط بلدند مردم را بچاپند یکی از عوامل تورم همین ارگان مثلاً دولتی است پول مردم را میگیرد بعد زره ای از حق آنها را قطره چکانی و با منت به آنها میدهد خودش کلاهبردار اصلی است و خودش رای صادر میکند. هم میبرد و هم میدوزد به هیچ ارگانی نیز پاسخگو نیست تمام تلفن هایی که بعنوان شکایات مردمی اعلام میکند بی پاسخ است مثل همین شماره 142 شعباتش پر از افراد بی توان و بی مسئولیت است امیدوارم روزی مدیران بی لیاقت آن سزای اعمالشان را ببینند
باسلام بنده نزدیک به 30 سال بیمه پرداخت کرده ام چون کارمند هستم در یک حق بیمه 30 روز پرداخت شده ولی متاسفانه 3 روز در لیست سیستم سازمان موجود درصورتیکه درسیستم سازمان تامین اجتماعی مازندران -بابلسر 30 کامل هست الان نزدیک به 12 روز نتوانستم جواب بگیریم
1-تکریم ارباب رجوع در سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد
2-هیج شعبه با شعبه دیگیر ارتباط همکاری ندارد
3-با وجود شبکه ایی بودن باز باید بین شعبه ها نامه نگاری و از طریق پست صورت گیرید و برای هر کار کوچک باید بیمه شده حداقل یک ماه معطل بماند تا نامه به شعبه مربوطه برسد و آنها هم اگر دلشان خواست و حوصله داشتن جواب بدهند.
نمیتونم فیش حقوق امسالمو ببینم
لطفا راهنمایی کنید
خواهشا" از دفاتر پیشخوان دولت بصورت نامحسوس بازدید کنید برای ما لیست رد نمی شه حقوق دویست هزار تومن میدن و در حساب ما نهصد هزار میریزند و برمیدارند تا کسی مچشون رو نتونه بگیره راست میگید
بیایید و اقدام کنید دفتر بی تا ازاین جمله هست بلوار امین ک 31
باجه اطلاعات همیشه خالی،هی مردم رو از این باجه به اون باجه میفرستند من یکی که ازشون نمیگذرم
ما نیروی حراست دانشگاه چمران اهوازیم کار ما نگهبانی و شیفتی هست ولی متاسفانه حق شیفت و سختی و زیان اور از سوی مدیرت دانشگاه به طور کامل الان 18 ماهه که قطع شده خواهشا پیگیری کنید...
فقط بلدند مردم را بچاپند یکی از عوامل تورم همین ارگان مثلاً دولتی است پول مردم را میگیرد بعد زره ای از حق آنها را قطره چکانی و با منت به آنها میدهد خودش کلاهبردار اصلی است و خودش رای صادر میکند. هم میبرد و هم میدوزد به هیچ ارگانی نیز پاسخگو نیست تمام تلفن هایی که بعنوان شکایات مردمی اعلام میکند بی پاسخ است مثل همین شماره 142 شعباتش پر از افراد بی توان و بی مسئولیت است امیدوارم روزی مدیران بی لیاقت آن سزای اعمالشان را ببینند
2-هیج شعبه با شعبه دیگیر ارتباط همکاری ندارد
3-با وجود شبکه ایی بودن باز باید بین شعبه ها نامه نگاری و از طریق پست صورت گیرید و برای هر کار کوچک باید بیمه شده حداقل یک ماه معطل بماند تا نامه به شعبه مربوطه برسد و آنها هم اگر دلشان خواست و حوصله داشتن جواب بدهند.