سلام جناب غنمیمی این موتور رو من ساختم با ۵ تفاوت که من از ۵ قطعه استفاده کردم که شما ندارید وهیچ یک از قطعات شمارو هم من ندارم درضمن شما از پمپهیدرولیک محور عقب لودر و دیفرانسیل های روغنی چرخان استفاده کردید که نسبت ب نیرو مورد نیاز برا چرخش پمپ نیرو خاصی رو اضاف نمیکنه چون این کار رو من انجام دادم و حالا نمیشه تمامی اطلاعات طرح رو اینجا توضیح بدم ولی خوب میدونید با وزن کمتر از یک موتور فسیلی نمیشه قدرتش دو برابر اون موتور فسیلی با بازده و راندمام چندین برابر داشته باشه و این نکته فراموش نشه.زمان ثبت اختراع طرح من طرح شمارو برام ارساال نکردن تا دفاع کنم پس شما ادعایی مبنی بر ثبت ندارین.وقت مردم رو نگیرید با تشکر
سلام،ببخشیدمزاحم بحث داغتون شدم،من این اختراعو سال۸۹به ثبت رسوندم،ولی نه این روش که شما میگید،یه روش دیگه،چون اینجوری که شما نوشتید یکسوم برق تولیدی به موتربرگشت میکنه تادوباره انرژی جنبشی تولید کنه اصلا شدنی نیست،بازم خود دانی
سلام اگه واقعیت داره اختراع به این مهمی روچرا از طریق مراجع علمی معتبر تایید نمیکنن اگه راست باشه تو دنیا مثل توپ صدا میکنه دستگاهی با راندمان 300 درصد بیشتر شبیه یه فیلم تخیلیه!!!!!!
سلام
اختراع شما سیکل بسته محسوب میشه شاید برا یه مدت کوتاه کار کنه ولی
در اخر اتلاف انرژی باعث stopدستگاه میشه برا جایگزین کردن انرژی اتلاف شده فکری دارین؟
سلام خدمت همه دوستان عزیز بنده چنین ایده ای کلاس اول راهنمایی زمانی که معلم علوم یدونه آرمیچر آورد سر کلاس و به اون یه لامپ ۱.۵ولت متصل کرد و با چرخوندن آرمیچر چراغ روشن میشد به ذهنم رسید، یجورایی چراغ ذهن منم باهاش روشن شد که من میتونم یک آرمیچر ۱.۵ولتی و۱۲ولتی شافتشون رو بهم متصل کنم وباروشن کردن آرمیچر ۱.۵ ولتی توسط باطری آرمیچر ۱۲ ولتی هم بحرکت درمیاد ومیشه از انرژی اون واسه شارژ باطری استفاده کرد این طرح خیلی ساده ای ازاین اختراع بود که این مخترع عزیزمون کامل کردن و اینو بدونید که هیچ چیز توی دنیا مطلق نیست حتی قوانین و نظریات دانشمندان بزرگ و هر چیزی میتونه بچالش کشیده بشه.
سلام عزیزان.
این فنتوری واقعی و وجود داره و همین الانم داره ازش استفاده میشه بخصوص در زمینه های نظامی.
خیال کردین چجوری پهباد های ما تا بالاسر پیشرفته ترین ناوآمریکایی میرن.
اگرم تاحالت همگانی نشدع مطمئن باشین دارن تو صنایع نظامی ازش استفاده میکنن.
یسرچ ساده کنین همچی میفهمین.
دوست عزيز. اين كار امكان دار ولي نه به همين راحتي فقط اين مي تونم بگم كه شما در مورد ac اگه چيزي بدونيد اين كه تو هر ثانيه براي مثال پنجاه بار مثبت منفي جابه جا ميشه تو برق D.C. ميشه (باطي) چرا چون برق صاف هست فركناس موتور پاين نمياد براي مثال از ژنراتور برق بگيريد Ac تبديل به D.C. كنيد صد ولت يا 200 ولت D.C. به موتور دي سي چون برق دي سي مثل اي سي. فركانس نداره. مثل يه خط صاف ميمونه ميشه اين كار كرد باقي شو. هم حال ندارم بگم كسي كه اينكار باشن كل مطلب گرفتند
بنده كارم تعميرات. ژنراتور برق هست
این غیر ممکن است مگر انرژی از جایی دیگر وارد شود مثلا گرمای زمین یا ....
اگر یک موتور و یک ژنراتور را با هم ببندیم و با سرعت اولیه بچرخانیم و ول کنیم. در بهترین بهترین حالت راندمان این سیستم بسته 99 درصد است و ان 1 درصد گرما میشود و این سیستم بسته بعد از مدتی می ایستد. انرژی الکی زیاد نمی شود.
برادر نیشابوری من به عنوان یک خراسانی تبریک میگم به شما تشویق ات میکنم عالی است این طرح شما ما در شهر مزار شریف افغانستان این پروژه را راه اندازی کردیم وبازدهی ما 200 درصد است
اختراع شما سیکل بسته محسوب میشه شاید برا یه مدت کوتاه کار کنه ولی
در اخر اتلاف انرژی باعث stopدستگاه میشه برا جایگزین کردن انرژی اتلاف شده فکری دارین؟
اگر این کار دوستمون واقعیت داشته باشه نیازمند تشویق هستند نه تنبیه.
این فنتوری واقعی و وجود داره و همین الانم داره ازش استفاده میشه بخصوص در زمینه های نظامی.
خیال کردین چجوری پهباد های ما تا بالاسر پیشرفته ترین ناوآمریکایی میرن.
اگرم تاحالت همگانی نشدع مطمئن باشین دارن تو صنایع نظامی ازش استفاده میکنن.
یسرچ ساده کنین همچی میفهمین.
بنده كارم تعميرات. ژنراتور برق هست
اگر یک موتور و یک ژنراتور را با هم ببندیم و با سرعت اولیه بچرخانیم و ول کنیم. در بهترین بهترین حالت راندمان این سیستم بسته 99 درصد است و ان 1 درصد گرما میشود و این سیستم بسته بعد از مدتی می ایستد. انرژی الکی زیاد نمی شود.