سلام.باتوجه به اینکه هر خط تلفن توانایی پذیرش یک نفر یا حداکثر چند نفر را همزمان دارد وچون تعداد درخواست کنندگان زیاد هست باز هم مشکل پذیرش به وجود می اید به نظر من برای اسان شدن پذیرش, باید پذیرش اینترنتی را راه اندازی کنید تا بیمار در هر زمانی که فرصت میکند پذیرش کند وهم اینکه سرعت پذیرش بالا برود چون در این روش درهر لحظه چندصد نفر میتواد پذیرش کند.باتشکر
به نظر من اگه هر بخش تلفن جداگانه داشت انقدر پای تلفن معطل نمی شدیم و تکلیف معلوم بود.اگه هم اینکار مقدور نیست حداقل اینترنتی بکنن نوبت دهی رواین طوری سریع تر کارها پیش میره.